Če bo preizkus uspešen in ne bo ugotovljenih dodatnih pomanjkljivosti, bodo jutri umaknjene vse zapore in bo po skoraj letu dni spet stekel promet proti Kopru tudi čez to pomembno traso. Rekonstrukcija Semedelskega mostu je namreč močno ovirala promet do središča Kopra in povzročala velike prometne zastoje v prometnih arterijah, kjer je bil promet začasno preusmerjen.

Semedelski nadvoz in predvsem njegovi uporabniki so bili prav tako žrtev krize v gradbeništvu, saj je družba SCT, ki je rekonstrukcijo začela, sredi prenovitvenih del šla v stečaj. Gradnjo, ki se je začela oktobra lani, te dneve zaključuje Kraški zidar, ki je bil sprva pogodbeni partner propadle družbe SCT.

"Ob tem želimo znova opozoriti, da bo prehod čez obnovljeni objekt za pešce prepovedan," opozarjajo na Darsu. Za pešce je bil namreč v bližini športnega središča Bonifika že pred časom zgrajen nadhod (pasarela), v bližini Semedelskega mostu pa je že na voljo tudi podhod. Vrednost rekonstrukcije nadvoza, ki sodi v okvir pogodbe o graditvi objektov na trasi hitre ceste Koper-Izola, je približno 2,1 milijona evrov in ne bo presežena, zagotavljajo na Darsu.

Objekt je bilo treba v celoti porušiti, prav tako tudi del objekta nad hitro cesto, zato je bila potrebna delna zapora hitre ceste. V času zapore je bil na delu od Semedele do Slavčka zaradi obvoza začasno odpravljen vinjetni režim. Z odprtjem Semedelskega mostu in s tem tudi izvoza Semedela iz smeri Žusterne bo ponovno vzpostavljen prejšnji sistem uporabe vinjet, in sicer tudi od Semedele do Slavčka.