"Sistem je že zdaj zasnovan tako, da sta za vsako kolo predvidena dva parkirna prostora, torej je za 300 koles v sistemu na voljo 600 parkirnih prostorov. Poleg tega postaje med seboj niso oddaljene več kot 400 metrov, v samem mestnem središču so razdalje še nekoliko krajše. Če na eni postaji ni več prostih koles ali parkirnih prostorov, lahko uporabnik na terminalu preveri, kje je najbližja postaja s prostimi kolesi ali parkirnimi prostori," je povedal Boštjan Berčan, namestnik direktorja družbe Europlakat, ki sistem vzdržuje.

Če se znajdete pred zasedenimi ključavnicami, lahko na terminalu zabeležite, da ne morete oddati kolesa, in tako dobite dodatnih 15 minut brezplačne izposoje. Uporabniki pa si lahko na svoje telefone namestijo tudi mobilno aplikacijo "allbikesnow", s pomočjo katere lahko sproti preverjajo razpoložljivost koles na posameznih postajah.

"V začetku junija smo ekipo sedmih zaposlenih, ki skrbijo za delovanje sistema in premikanje koles med postajami, okrepili s še štirimi sodelavci. Tri ekipe na terenu od 6. ure zjutraj do 21. ure zvečer skrbijo za premikanje koles z zasedenih postaj na proste - od 300 do 400 koles na dan. Kljub temu pa se v času prometnih konic lahko zgodi, da na kateri od postaj ni več prostih koles, na drugih pa prostih parkirnih prostorov," je še dodal Berčan.

Odzivi uporabnikov so večinoma pozitivni, kar potrjuje tudi statistika o registriranih uporabnikih in številu izposoj. V povprečju si kolo sposodi osem ljudi na dan. To je že na nivoju sistemov v Parizu ali Lyonu, ki delujeta že nekaj let.

V podjetju Europlakat so povedali še, da do zdaj niso zabeležili nobene kraje koles, so pa šestim kolesom postaje na Špici vandali prerezali zavorne žice in polomili špice koles.