Poleg Idrije so se za naslov potegovale še zgodbe Podzemlje Pece - turistični rudnik in muzej, Podzemna pustolovščina v Velenju in Žička kartuzija v Dolini svetega Janeza Krstnika. Na idrijski občini so odločitev komisije sprejeli z velikim zadovoljstvom, saj kot pravijo, to le še potrjuje pravilnost njene odločitve in zavezanosti trajnostnemu razvoju tudi na področju turizma. Slovenska turistična organizacija, ki želi s to vseevropsko akcijo spodbuditi turistični razvoj manj znanih krajev, je letos izbirala med tistimi, ki najbolje oživljajo nepremično kulturno dediščino.

Naslov Idriji poleg številnih priložnosti za promocijo prinaša snemanje promocijskega filma, oblikovanje brošure v šestih tujih jezikih in možnost konstruktivne izmenjave dobrih praks med preostalimi 24 letošnjimi evropskimi destinacijami odločnosti. Evropska komisija je izbor letos pripravila četrtič zapovrstjo (slovenski zmagovalci: dolina Soče, Solčavsko in reka Kolpa), od zdaj pa zaradi možnosti daljše promocije posameznega kraja izbor obljubljajo vsako drugo leto.