Prva ura izposoje novih mestnih koles bo brezplačna, za drugo uro bodo morali meščani in obiskovalci plačati en evro, za tretjo dva evra, od četrte ure naprej pa je cena štiri evre na uro. Če bo uporabnik vrnil kolo v prvi uri, ga bo lahko ponovno koristil že po petih minutah. Statistični podatki iz tujine namreč kažejo, da si uporabniki povprečno izposojajo kolesa za dobrih 22 minut. Najpogosteje za deset minut, kar 95 odstotkov voženj pa traja manj kot eno uro, so pojasnili na mestnem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet. Tak sistem izposoje koles sicer poznajo v več kot 20 mestih po Evropi, med drugim v Parizu, na Dunaju in v Bruslju.

Na občini so predvideli dve možnosti izposoje mestnih koles: letni abonma in tedenski abonma. Za letno uporabo sistema bo uporabnik plačal tri evre, ki se mu bodo šteli kot dobropis, kolesa pa si bo izposojal s kartico urbana. Prijavo za letno uporabo sistema bodo lahko uporabniki opravili prek spleta, na posebnih informativnih točkah ali po pošti. Za spletno prijavo uporabnik potrebuje elektronski naslov in kreditno kartico, za prijavo po pošti in na informativnih točkah pa le osebni račun. Poleg osebnih podatkov bo moral uporabnik navesti tudi podatke o banki, saj bo prijavnino v sistem in vožnje plačal z bančnim nakazilom. Ob registraciji bo prejel tri kode, ki so potrebne ob prvi izposoji kolesa na terminalu skupaj z urbano. Z izbiro želenega razpoložljivega kolesa se kolo na terminalu odklene, na kar opozorita tudi zvočni signal in opozorilna lučka. Uporabnik lahko vzame izbrano kolo s stojala in ga po uporabi vrne na katero koli od 30 postaj s stojali. Pri tem kolo potisne na prosto stojalo, zvočni signal in opozorilna lučka pa sporočita, da je kolo pravilno vrnil.

Strošek prijave za tedensko uporabo mestnih koles, ki je namenjena predvsem obiskovalcem, bo en evro, prijava pa bo mogoča le prek spleta, zato uporabnik poleg elektronskega naslova potrebuje kreditno kartico, ne potrebuje pa urbane. Postopek je podoben kot pri prijavi za letno uporabo sistema, le da uporabnik prejme zgolj dve kodi za izposojo kolesa.

Mestna občina bo poskrbela za napeljavo optične in električne infrastrukture do terminalov na postajališčih koles, za kar bo namenila slabih 55.000 evrov. Ostale stroške, ki so ocenjeni na 1,8 milijona evrov, bo pokrilo podjetje Europlakat, prav tako bodo poskrbeli za vzdrževanje sistema, kar jih bo stalo dobrih 900.000 evrov na leto.