Ob predstavitvi vijolične urbane je direktorica Turizma Ljubljana Barbara Vajda napovedala, da bodo zadovoljni, če bodo teh kartic prodali 7500 na leto. S 500 prodanih kartic za zdaj niso blizu tej napovedi, a Petra Stušek s Turizma Ljubljana pojasnjuje, da bodo vztrajali pri uresničitvi tega cilja, vendar pa časovnega okvirja v tem trenutku še ne morejo določiti. Stuškova je še povedala, da so pred nedavnim odkrili tehnični problem pri spletni prodaji turistične urbane, ki ga zdaj pospešeno odpravljajo. "Z gotovostjo lahko rečem, da po ponovni vzpostavitvi spletne prodaje pričakujemo rast prodaje. Tudi začetek sezone bo nedvomno pripomogel k višji prodaji," je dodala Stuškova.

Turisti so turistično kartico urbana do zdaj največkrat uporabili za vožnjo z mestnim potniškim prometom, na ljubljanski grad ter za vožnjo z vzpenjačo in ladjico po Ljubljanici. Turizem Ljubljana namreč zdaj lahko spremlja, kako in kje kupci vijolično urbano uporabljajo. Tako so ugotovili, da turisti to kartico zelo radi izkoristijo še za oglede mesta, sledijo ogledi muzejev, izposoja koles, ogled Arboretuma Volčji potok in živalskega vrta.

Turistična urbana je zamenjala prvotno turistično kartico, katere prodaja ni bila najbolj uspešna. Ob lanski prestavitvi turistične urbane je direktorica Vajda povedala, da so prvotnih turističnih kartic prodali le okoli 1600 na leto.

Naj spomnimo, da imajo z nakupom ene od treh vrst turistične kartice Ljubljana turisti na voljo brezplačen ogled muzejev, galerij, živalskega in botaničnega vrta, Arboretuma Volčji Potok, tehniških muzejev v Bistri in Polhovem Gradcu, poleg tega se lahko s povratno vožnjo popeljejo na ljubljanski grad, po Ljubljanici, se brez doplačil udeležijo še vodenja po prestolnici in se vozijo z mestnimi zelenci.