Mimovrste je sicer konec preteklega leta že odprlo hčerinsko podjetje v Srbiji, vendar spletna prodaja še ni zaživela, posredno pa je prisotno tudi na hrvaškem trgu. Zaradi velikega zanimanja so namreč hrvaškim kupcem omogočili, da od preteklega tedna naročene izdelke lahko prevzemajo na poštah v Ilirski Bistrici in Brežicah skupaj z že izpolnjenim obrazcem za vrnitev davka.

V tem letu je Mimovrste, ki ustvarja okoli 18 milijonov evrov prometa na leto, redno zaposluje 56 ljudi in ima ob njih še 20 sodelavcev, optimiziralo poslovne procese do te mere, da je notranje tako močno, da redno skozi vse leto ustvarja dobiček, ne le v zadnji četrtini leta, ko je prodaja največja. Na mesec opravijo okoli 15.000 naročil, dnevno v povprečju odpošljejo 650 paketov, spletnim kupcem - mesečno imajo na spletni strani milijon obiskovalcev - pa ponujajo že več kot 70.000 različnih izdelkov.

Zdaj je pred njimi širitev bodisi v države nekdanje Jugoslavije bodisi na bolgarski, romunski ali madžarski trg. "Kam, kako in v kakšnih razsežnostih bo potekala širitev, je odvisno od izbranega partnerja in njegovega lokalnega interesa," je pojasnil direktor Mimovrste Jugoslav Petković. Za iskanje investitorjev so najeli družbi KPMG in KF Finance, do sedaj pa je po Petkovićevih besedah dokumentacijo dvignilo deset interesentov, pričakuje pa, da bo ponudbe oddalo vsaj pet podjetij. Pogovore nameravajo decembra izpeljati, spomladi pa že skleniti posel in posel zagnati v dveh državah. Načeloma bi za vsak trg potrebovali milijon evrov, je pa višina vloženega denarja seveda odvisna od vlagatelja in posledično izbranega trga. "Vsekakor želimo na nov trg stopiti v prvi četrtini prihodnjega leta," je poudaril Petković. Vlagatelj, bodisi finančni ali strateški investitor, bo za vloženi denar dobil manjšinski delež podjetja. "Veseli nas, da so ob slovenskih interesentih dokumentacijo dvignili tudi predstavniki podjetij iz Poljske, Češke in Velike Britanije, ki očitno prepoznavajo potencial te regije," je dejal Petković.