V JH Ljubljana so se za testiranje avtobusa na zemeljski plin odločili, ker so ti za polovico cenejši od hibridnih. Tako so meritve izvajali na mestnem avtobusu na zemeljski plin in na avtobusu z najsodobnejšim dizelskim Euro V motorjem. Ugotovili so, da so vozila na zemeljski plin na splošno bolj prijazna do okolja, Grozdetova pa je pojasnila, da so okoljsko sprejemljivi tudi najsodobnejši dizel motorji, ki izpolnjujejo Euro V standard. Meritve so namreč pokazale, da je prednost avtobusov na zemeljski plin v primerjavi z dizelskim motorjem Euro V manjša od pričakovane, saj plinski avtobus za prevožen kilometer porabi več plina. Nekoliko višja je tudi količina izpusta CO2. Glede deleža trdih delcev v izpustu motorjev Euro V pa je Grozdetova pojasnila, da je ta majhen, še manjši pa je pri dizel motorjih, ki izpolnjujejo standard EEV.

Avtobusi na zemeljski plin so od deset do petnajst odstotkov dražji od avtobusov z motorjem Euro V, kljub vsemu pa približno pol cenejši od hibridov. Zato sta LPP in Mestna občina Ljubljana evropski komisiji predlagala, da jim dovoli spremembo ukrepa glede prenove voznega parka. LPP namreč čim prej želi zamenjati še okoli sto avtobusov s takšnimi, ki so za okolje sprejemljivejši in cenovno dostopnejši od hibridov. Odgovor evropske komisije po besedah Grozdetove pričakujejo konec poletja, vozni park pa bi po mnenju župana Zorana Jankovića lahko zamenjali v petih letih.