Letalo, ki je bilo na poti iz Londona v New York, je nad krajem Lockerbie eksplodiralo na višini 9400 metrov, v nesreči pa je izgubilo življenje vseh 259 potnikov in 11 prebivalcev kraja, na katerega so padli deli letala. Američani so takrat napad razumeli kot povračilni ukrep za njihovo bombardiranje libijskega glavnega mesta Tripolis leta 1986.

Libija uradno ni priznala, da je sodelovala v napadu, je pa v okviru pogajanj za odpravo sankcij in pod pritiskom OZN sprejela odgovornost za »dejanja svojih uradnih oseb«. Polno odgovornost za napad je Libija prevzela šele leta 2002 in svojcem žrtev doslej izplačala okoli 2,46 milijarde dolarjev odškodnin. Leta 2001 je bil oficir libijske tajne službe Abdel Baset Ali Mohamed Al Megrahi kot edini, ki naj bi mu dokazali krivdo, obsojen na dosmrtno zaporno kazen. Leta 2009 so ga pomilostili in izpustili na prostost, saj naj bi mu bili zaradi raka na prostati usojeni le še trije meseci življenja. Kasneje so dokumenti Wikileaksa pokazali, da Al Megrahija niso izpustili zaradi bolezni, temveč predvsem zato, ker je Libija grozila, da bo pretrgala vse trgovske vezi z Veliko Britanijo.

Al Megrahi, ki se je vrnil v Libijo in umrl maja 2012, je vse do svoje smrti trdil, da je nedolžen. V času vstaje in upora proti Gadafijevemu režimu februarja 2011 je nekdanji libijski pravosodni minister Mustafa Abd Al Džalil, ki je libijskemu predsedniku obrnil hrbet, v intervjuju za švedski časopis Expressen dejal, da ima dokaze, iz katerih je razvidno, da je ukaz za napad na letalo dal neposredno Moamer Gadafi.