Prvo številko časnika po krvavih napadih na redakcijo so natisnili v rekordnih sedmih milijonih izvodov. Ob ceni treh evrov za izvod bodo šli prihodki od prvega milijona v celoti tedniku, saj se je distribucija solidarnostno povsem odpovedala svojemu deležu. Od preostale naklade pa tednik kot običajno računa na okoli 40-odstotni delež prihodkov, v današnji izdaji poroča nemški dnevnik Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).

Ob tem je število naročnikov s 7000 naraslo na občutno več kot 120.000, je povedal eden od preživelih članov uredništva Patrick Pelloux. To je komajda predstavljivo, saj so nekdaj od sreče skakali do stropa, če so dobili 50 novih naročnikov, konec lanskega leta pa niso več vedeli, kako bodo plačali vse sodelavce, je dodal.

Donacije v višini 1,4 milijona evrov

Poleg navedenega je francoski sklad za pluralnost medijev od 21.000 posameznikov prejel donacije v višini 1,4 milijona evrov, navajajo francoski mediji. Kulturno ministrstvo naj bi sprostilo še milijonov evrov. Velik interes bralcev se dnevno odraža v dolgih vrstah pred kioski, med kupci tednika pa so tudi velika podjetja, kot je Air France, ki naj bi za svoje potnike naročil 200.000 primerkov. Finančno pomoč so poleg tega prispevala podjetja, kot sta Google in Ebay.

Na naslednjo številko Charlieja Hebdoja bo treba za zdaj počakati. Preživeli napada si nameravajo namreč vzeti dvotedenski odmor, tako da bi lahko časnik znova izšel 4. februarja. Mesto ubitega odgovornega urednika Stephana Charbonniera naj bi v prihodnje zasedel 48-letni Laurent Sourisseau, ki je bil v napadu ranjen v ramo, a je pri zadnji številki že sodeloval iz bolnišnice, navedbe francoskih medijev še povzema FAZ.