Kot poroča AP, so gejevski aktivisti v Italiji sprožili bojkot enega največjih proizvajalcev testenin na svetu, saj je direktor tega podjetja dejal, da bi v svojih oglasih uporabili le »klasično družino« in če imajo ljudje s tem težave, naj jedo druge testenine. Guido Barilla, ki je že četrta generacija, ki vodi družinsko podjetje skupaj s svojima dvema bratoma, je dvignil nemalo prahu tako med aktivisti kot potrošniki na splošno in celo nekaj politiki. »Za nas je koncept klasične družine ena od ključnih vrednot podjetja,« je dejal v izjavi za italijanski radio in dodal, da »gejevske družine ne bi uporabil v svojih oglasih ne zato, ker gejev ne bi spoštoval, saj imajo ti pravico početi karkoli si želijo, ne da bi s tem ogrožali druge, ampak preprosto na stvari ne gledam tako kot oni in menim, da je družina, ki jo mi nagovarjamo, klasična družina«.

Barilla se je že javno opravičil, češ da so bile njegove besede narobe razumljene

Na vprašanje, kakšen vpliv bo imel njegov odnos na gejevske potrošnike, je Barilla odgovoril: »Če imajo radi naše testenine in naše sporočilo, jih bodo jedli. Če jim niso všeč in jim tudi ni všeč naše mnenje, bodo jedli druge.« Na to se je javno odzval Aurelio Mancuso, vodja gibanja Equality Italia, ki je Barillo obtožil, da je namerno provokativen: »Sprejemamo poziv direktorja Barille, naj ne jemo njihovih testenin, hkrati pa začenjamo bojkot proti vsem njihovim proizvodom.« V samo nekaj urah je »hashtag« boicotta-barilla doživel neverjeten trend uporabe na twitterju in po tem je Barilla dal še eno izjavo, v kateri pravi, da mu je žal, če so njegove izjave koga užalile in da je želel le poudariti ključno vlogo, ki jo ženske igrajo v družini. »Opravičujem se, če so bile moje besede narobe razumljene ali če so koga užalile,« je dejal.