Po podatkih formule 1 so omenjeno 26-odstotno zmanjšanje dosegli le z uporabo trajnostnih letalskih goriv in biogoriv v logistiki, z novimi tovornimi zabojniki, alternativnimi viri energije, optimiziranimi operativnimi procesi in podobno. Brez teh sprememb bi se ogljični odtis povečal za približno 10 odstotkov. Hkrati pa je prišlo do izjemne rasti tekmovanja: število dirk se je povečalo z 21 na 24, svetovno občinstvo, ki si dirke ogleda v živo, pa se je povzpelo na 6,5 milijona na leto. Metodologija poročila pa ignorira pomemben dejavnik, in sicer potovanja navijačev.
S tremi dodatnimi dirkami na leto se število potovanj poveča za vsaj šestmestno število, kar ima za posledico bistveno več onesnaževanja. Zato Greenpeace vidi nujno potrebo po ukrepanju. Potrebne so boljše povezave z javnim prevozom in ciljno usmerjene spodbude za potovanja z nizkimi izpusti ogljika. Na veliki nagradi Avstrije v Spielbergu so takšne spodbude ponudili za avtobusne in železniške povezave. Ta teden se veliko dela tudi v Zandvoortu na Nizozemskem, kjer se intenzivno promovira kolesarjenje.
»Formula 1 si prizadeva za bolj trajnostno delovanje, česar se zavedamo. Vendar bo odločilni dejavnik, ali je šport pripravljen na strukturne spremembe,« menijo pri Greenpeaceu in dodajajo, da bo treba bolj oklestiti koledar dirk in jih geografsko bolj smiselno načrtovati. Pristopi, kot so biogoriva ali trajnostna letalska goriva, pa so začasne rešitve, ne pa dolgoročni ukrepi. »Če želi biti formula 1 verodostojno trajnostna, mora podvomiti o obsegu športa kot celote in se radikalno izogniti izpustom,« je pojasnila tiskovna predstavnica okoljevarstvene organizacije Ursula Bittner.