Zaključek v Fisterru, predelu ob Atlantiku, ki ga imenujejo tudi Konec sveta, je bil po njegovem okusu. Selekcijo zelo razgibane etape s 3000 metri višinske razlike je v ospredju preživela le šestdeseterica, Boletu se je zalomilo le na koncu. »Idealni scenarij mi je pokvaril kolega iz ekipe, izkušeni Antonio Flecha, ki je napadel kilometer pred ciljem, namesto da bi v visokem ritmu držal hitrost do zadnjih 200 metrov. Potem je 700 metrov do cilja napadel še Moreno in moral sem zraven, če sem hotel zmagati. Ampak na žalost tako dolgega sprinta nisem zmogel,« je pojasnil Bole. Moreno je razkril, da je prav v dolgem sprintu videl edino priložnost. »Presenetil sem jih. Spektakularno,« je bil vesel Rodriguezov pomočnik.

Nemalo je bil kmalu po cilju šokiran tudi Vincenzo Nibali, saj ni pričakoval, da bo znova v rdeči majici. Namesto da bi na odru prevzemal majico, je bil tako že pod tušem v avtobusu. V glavnini so namreč sodniki namerili časovno luknjo šestih sekund, dedek Chris Horner je bil zadaj in za tri sekunde izgubil majico. V Astani se majice vodilnega bolj otepajo kot ne, saj to za pomočnike, kot je Jani Brajkovič, ki že vestno opravlja to vlogo (zaostal je dobro minuto), pomeni le več dela, ki bi ga sicer nemara opravila ekipa RadioShacka.

Gorazd Štangelj, eden športnih direktorjev v ekipi kazahstanskih pokroviteljev, je pravšnji naslov za pojasnjevanja okoliščin glede Brajkovičevega obstanka v ekipi tudi v naslednji sezoni. Štangelj sicer ni v Španiji, odločitev glede zasedbe ekipe ne sprejema, pojasnilo pa je jasno. »Janiju je v interesu, da ostane v Astani, čeprav ima verjetno še kakšno drugo ponudbo. Tudi ekipi je v interesu, da ostane. Zaradi Nibalija. Potrebuje dobrega pomočnika, kar bi Jani za tritedenske dirke lahko bil,« pove Štangelj uvodoma.

»Janijeve odlike so nesporne. Bil je med desetimi na Touru, kar pa je že malo pozabljeno. Poleg tega za ekipo, kot je Astana, to ni dovolj. Enako velja za Fuglsanga. Za tak proračun, kot ga ima, so cilji višji, oba pa sta lahko dobra pomočnika. To bi se lahko pokazalo že na Vuelti. Jani si je nabral že veliko izkušenj tudi na Touru, kar naj bi bil Nibalijev projekt v letu 2014. Poleg tega ve, da ima v Astani veliko mero varnosti, gotovosti in garancij. Nastopi so podrejeni njegovim željam. Tudi v prihodnje si bo lahko izbral kakšne enotedenske dirke, kot so Romandija, Švica, Dauphine. Dirka zase. Ekipa tudi nima ekonomskih ali kakšnih drugih težav, kot jih ima veliko drugih. To je tudi nekaj vredno. Verjetno pa je razumljivo, da ekipa želi potrditev, če je bil vse leto na bolniškem dopustu. Prepričan pa sem, da je to že rešil s pokazanim na uvodnem moštvenem kronometru in rdečo majico,« pojasni Štangelj, z dolgoletnimi izkušnjami v karavani, večji del kot vzoren vodonosec, kot imenujejo pomočnike.