Drugo mesto Fernanda Alonsa in tretje Sebastiana Vettla, s tem so na zmagovalnih stopničkah stali trije svetovni prvaki, sta nekako pričakovana rezultata, četrto mesto Felipa Masse, peto Lewisa Hamiltona in šesto povratnika v formulo 1 Adriana Sutila pa sodijo med presenečenja.

Po kvalifikacijah, ki so jih zaradi dežja morali prestaviti na zgodnje nedeljsko jutro po lokalnem času, je vse kazalo na novo premoč Red Bulla. A ne Vettel, posebej pa ne Webber, prednosti nista mogla ali znala izrabiti. Na startu je bilo sicer vse dokaj »tekoče« in pričakovano. Kimi Räikkönen je znal obdržati hladne živce in prava strategija mu je na koncu prinesla največ: »To je bila dokaj lahka zmaga. Dirka res ni bila naporna, strategijo z vsega dvema postankoma smo načrtovali že pred dirko, pnevmatike pa so nam dobro služile, saj nam brez njihovega 'sodelovanja' to ne bi uspelo. Na koncu sem sicer še malce pritisnil na plin, ker sem se bal, da bo res začelo deževati in da bi si tako nabral vsaj še malo prednosti. Da, pnevmatike so mi omogočale tudi to.«

Drugouvrščeni Fernando Alonso ni bil razočaran. Rdeči so sezono začeli veliko bolje kot na primer lani, saj sta bila hitra oba njihova dirkača. »To je dobra uvrstitev, za katero sem se moral pa kar precej potruditi. Veliko sem prehiteval, na kvalifikacijah ni bilo vse optimalno, zato pa je bilo potem toliko bolje na dirki. Mogoče bi lahko tudi mi poskusili dirko odpeljati z le dvema postankoma, a kdo ve, kako bi se potem vse skupaj razpletalo,« je povedal Fernando Alonso. In res pri Ferrariju ne smejo biti razočarani, saj je uspeh Alonsa s četrtim mestom dopolnil že malce »odpisani« Felipe Massa, ki je v uvodnem delu dirke bil celo hitrejši od Španca, a je potem postal žrtev malce spremenjene taktike postankov v boksih.

Sebastian Vettel je s tretjim mestom dosegel manj, kot je načrtoval pred dirko: »Hitrost na kvalifikacijah nas je malce uspavala, prepričani smo bili, da smo veliko hitrejši od ostalih. Tako se zgodi, ko na dirki potem naletimo na drugačne pogoje, zato moraš včasih priznati, da so drugi hitrejši. Največ težav sem imel s sprednjima pnevmatikami, ki sta se izredno hitro obrabljali, zato sem zelo težko shajal z njimi. Vsi dirkalniki so se na stezi obnašali nekako smiselno, le Kimijev ne, zato pa je tudi zmagal.« Še večjo zaušnico je doživel Mark Webber, ki je dirko zapravil že v prvih metrih, saj je ponovno slabo speljal in se nato dobesedno izgubil v povprečju. In veliko mu je k temu pomagala težava s sistemom KERS, rakasto rano Red Bulla. To pot je bil Red Bull tisti, ki so ga drugi ujeli na levi nogi.

Novinec pri Mercedesu Lewis Hamilton je bil lahko zadovoljen, čeprav so mu mnogi napovedovali, da bo prestop iz McLarna k Mercedesu še obžaloval: »Strategija ni bila napačna, žal le hitrost ni bila dovolj dobra za višjo uvrstitev. A priznam, da pred dirko nismo pričakovali tako visoke uvrstitve, to pot pa smo vseeno dosegli največ, kar dirkalnik ta trenutek zmore.« Tega se ni mogel veseliti drugi Mercedesov dirkač Nico Rosberg, ki je dirko končal zaradi praznega akumulatorja, veselil pa se je Adrian Sutil: »Eno leto nisem dirkal, tako rekoč nič nisem testiral. Res sem presenečen, da sem lahko bi tako konkurenčen, pa čeprav so me več kot ovirale premehke pnevmatike, ki so bile po le nekaj krogih skoraj nevozne.«

Dirka v Avstraliji je bila vseeno le prva od skupaj devetnajstih. Pred vsemi je še veliko dirk, že naslednji teden je lahko v drugačnih pogojih v Kuala Lumpurju slika tudi povsem drugačna.