Nemški zvezdnik si je v sobotnih kvalifikacijah priboril prvo mesto; zmagovalec uvoda v Avstraliji Kimi Räikkönen je bil sicer sedmi, a so ga zaradi oviranja tekmecev kaznovali in je moral začeti z desetega izhodišča. Prvi dirkač Red Bulla je nato tudi dobro začel preizkušnjo in ostal v vodstvu, iz ozadja (s petega mesta) se je na drugo prebil Webber, slabo pa se je start razpletel za Ferrarijevega prvega moža Fernanda Alonsa. Zaradi poškodovanega krilca na dirkalniku je Španec najprej moral upočasniti, nato pa je že v začetku drugega kroga odstopil, ko se mu ni izplačalo tveganje, saj je želel z razbitim nosom odpeljati še nekaj krogov.

Hamilton pomotoma obiskal McLarnove mehanike

Zaradi težkih vremenskih razmer, tropsko vreme je poskrbelo tudi za mokro stezo, so morali dirkači hitro v bokse. Pri prvih postankih se je zabavna pomota pripetila Hamiltonu; Britanec je namreč najprej zavil k nekdanji ekipi McLaren in šele ko so mu mehaniki pokazali, naj se vendar odpelje naprej, je zbegani Britanec našel svojo novo ekipo Mercedes.

Neučakani Vettel kršil moštveni dogovor in tvegano prehitel Webbra

Po postankih je bil v vodstvu Webber, za njim Vettel, na tretjem in četrtem mestu pa sta se utrdila Mercedesova dirkača Hamilton in Nico Rosberg. A svetovni prvak ni bil zadovoljen s takšnim potekom dirke. Čeprav so ga v moštvu mirili prek radijske zveze, je tarnal, da je njegov moštveni sotekmovalec prepočasen in v 46. krogu se je nato odločil za tvegan prehitevalni manever, po katerem je prevzel vodstvo, a si tudi prislužil grde poglede in grajo Avstralca po dirki.

Vodja moštva Christian Horner je povedal, da je bil dogovor pred dirko takšen, da je omogočal medsebojno prehitevanje do zadnjega postanka, pozneje pa naj bi dirkača obdržala svoje položaje, česar pa Vettel ni upošteval in je tako ogrozil 43 točk ekipe Red Bull.

Rosberg ni smel mimo Hamiltona

Pri Mercedesu takšnih težav niso imeli, saj so dirkačema jasno povedali, naj ne počneta neumnosti, ker želijo imeti v cilju oba dirkalnika, čeprav je bil ob koncu dirke Nemec hitrejši. "Na tem mestu bi moral stati Nico. Ne morem reči, da gre za fantastičen občutek, ko sem zdaj na stopničkah, a dirkanje je pač dirkanje," je ekipno rešitev pospremil Hamilton, ki je potreboval le dve dirki, da se je z Mercedesom prebil na stopničke. Njegov predhodnik v nemškem moštvu, nekdanji sedemkratni svetovni prvak Michael Schumacher, je za to potreboval več kot dve sezoni. Britanski dirkač pa seveda ni mogel mimo prigode v boksih: "Toliko let sem bil navajen vozi k McLarnu ... Ne vem, kaj sem razmišljal, moram se opravičiti svoji ekipi."

Vettel se je že opravičil

Zmagovalec Vettel se je moral po dirki bolj kot z zmago ukvarjati z očitki v ekipi, da se ni držal dogovora. "V zadnjih krogih sem razmišljal samo o svoji potezi. Težko je imeti prave prijatelje v karavani formule 1, Mark je v preteklosti dokazal, da bi si zaslužil zmago. Če bi bil še enkrat v tem položaju, bi ravnal drugače, a zdaj je, kar je." Za svojo potezo se je pozneje Vettel moštvenemu sotekmovalcu tudi opravičil. "Žal mi je, Mark je varčeval z gumami in prizanašal avtu, jaz pa sem veliko tvegal. Tega ne bi smel narediti."

Za vodilno četverico, v cilju so bili vozniki Red Bulla in Mercedesa v razmaku 12 sekund, so z nekaj večjim zaostankom do točk prišli še drugi Ferrarijev voznik Felipe Massa, oba Lotusova voznika Romain Grosjean in Kimi Räikkönen, Sauberjev dirkač Nico Hülkenberg, drugi McLarnov voznik Sergio Perez ter Jean-Eric Vergne s Torom Rossom.

Z zmago v Maleziji ima zdaj dirkač iz Heppenheima na vrhu seštevka 40 točk, Räikkönen jih je na dveh dirkah zbral 31, Webber je tretji s 26. V konstruktorskem seštevku je moštvo s krili prvo s 66 točkami, Lotus in Ferrari jih imata po 40, Mercedes pa 37.

Sezona formule 1 se bo nadaljevala 14. aprila z dirko na Kitajskem.