Mercedes je tako svojo novo srebrno puščico F1 W05 predstavil danes zjutraj v španskem Jerezu, "podružnica" svetovnih prvakov iz Red Bulla Toro Rosso pa že v ponedeljek. Pri ekipi Sebastiana Vettla pa so bili zelo delavni: kratko predstavitev so imeli pri moštvu rdečih bikov danes pred začetkom testiranj, potem pa so že zavihali rokave.

"Vedno je vznemirljivo, ko razkrijemo nov dirkalnik. Zdaj še toliko bolj, saj je zaradi številnih sprememb to povsem nov avtomobil, ki je rezultat dobrega dela in sodelovanja naših inženirskih ekip," je na predstavitvi dejal izvršni direktor Mercedesa Toto Wolff. Dirkača bosta v sezoni 2014 ista kot lani, torej Lewis Hamilton in Nico Rosberg, v ekipi pa ne skrivajo visokih ciljev - na vsaki dirki želijo biti na stopničkah, ob tem pa mešati štrene še v skupnem seštevku prav pri vrhu.

Toro Rosso bo v sezoni 2014 skušal tekmecem greniti življenje z dirkalnikom STR9. Voznika bosta Jean-Eric Vergne in novinec v formuli 1 Rus Danil Kvjat. Dirkalnik bo poganjal novi Renaultov 1,6-litrski motor, kar gre za novost, saj so se zadnjih sedem sezon opirali na motorno pomoč Ferrarija. "Izziv je bil velik, delo pa trdo. Pravzaprav je vse na dirkalniku narejeno na novo, pozornost pa smo posvetili predvsem vzdržljivosti, ki je bila včasih naša šibka točka," je ob predstavitvi dejal glavni oblikovalec avtomobila Luca Furbatto.

Svetovni prvak Vettel je projekt obrambe naslova začel danes točno ob 8.37 skupaj z novim moštvenim sotekmovalcem, Avstralcem Danielom Ricciardom. Novi RB10, deseti dirkalnik te ekipe, pa bo tako kot doslej poganjal renaultov motor. Tudi obliko tega bolida je zarisal glavni oblikovalec Adrian Newey.

"Moštvo je zelo motivirano, a o rezultatih za zdaj še ne razmišljamo. Zaradi sprememb je veliko novega in težko je oceniti, kakšen potencial ima dirkalnik. Počakajmo na prve tri ali štiri dirke," je bil na predstavitvi v garažah na dirkališču v Jerezu umirjen Vettel. Obenem je poudaril, da so pred sezono 2014 spremembe v pravilih tako velike, da je RB10 pravzaprav povsem nov avtomobil.

"Ponavadi smo prišli v Jerez in odgrnili pregrinjala, spodaj pa je bila igračka, povsem podobna tisti iz prejšnjega leta. Zdaj je drugače, lahko samo ugibamo, kaj smo ustvarili," je menil Vettel.

Prvi dan testiranj povzročil moštvom kar nekaj preglavic

Povsem brez težav sicer prvi dan testiranj ni šlo: pri Red Bullu so zaradi tehničnih težav dirkalnik morali za začetek namesto na stezo zapeljati nazaj v garažo na popravilo, a se svetovni prvak zaradi tega ni vznemirjal: "En del smo narobe pritrdili. Nič posebnega, lahko se zgodi vsakomur."

Precej več dela bodo imeli mehaniki pri Mercedesu, saj je Hamilton novega F1 W05 zapeljal s steze v zaščiti zid in ga precej razbil, sam pa pri tem na srečo ostal nepoškodovan.

Še bolj nenavaden zaplet je ustavil ekipo Marussie. Njihovi novi dirkalniki zaradi popravil v zadnjem hipu namreč sploh še niso prispeli iz delavnic v britanskem Banburyju, novega MR03 zdaj pričakujejo v sredo, da bodo lahko opravili vsaj del predvidenih testiranj. "Po številnih težavah, ki so nas upočasnile, smo zdaj vendarle tako daleč, da je dirkalnik na poti. Garaže tukaj v Jerezu že čakajo in veselimo se jutrišnjega dne," so sporočili iz ekipe.