Čeprav so za vozniki formule 1 že prvi treningi pred jutrišnjo dirko za veliko nagrado Nemčije, pa to še ne pomeni, da dirka na Nürburgringu tudi bo. Če se bodo namreč pojavili kakršni koli znaki nevarnosti v zvezi s pnevmatikami, se bomo nemudoma umaknili z dirke, saj ne želijo ogroziti življenj voznikov, šefov ekip in navijačev, so zapisali v izjavi. Med podpisniki je tudi Adrian Sutil, ki v sebi združuje več na prvi pogled nezdružljivih svetov.

Nemec se je rodil leta 1983 v Starnbergu pri Münchnu, mami Moniki, poklicni glasbenici, in očetu Jorgeju, ki je sicer Urugvajec. Adrian ima dva brata, Daniela in Raphaela, ki pa z dirkanjem nimata veliko opraviti. A v tem je Adrian pravzaprav edina črna ovca v družini, saj danes velja za najboljšega pianista med dirkači in enega najboljših dirkačev med pianisti. Da, njegov talent za igranje klavirja mami Moniki ni ušel z oči, saj je mladega Adriana vzpodbujala pri učenju klavirja, a tudi drugačna vzgoja ga je naredila za dirkača, ki se zna obnašati. No, to je veljalo vse do incidenta v Šanghaju leta 2011. A pojdimo lepo po vrsti.

Adrian je bil do 14. leta bolj ali manj miren fantič, ki je veliko časa preživel za klavirjem in se na dirke ni veliko oziral. V mali gokart je sedel šele s 14 leti, po petih letih pa je presedlal v enosede dirkalnike prvenstva formule ford 1800. V prvi sezoni je že postal prvak in takrat so z ušesi zastrigli tudi tisti, ki so sprva menili, da tak miren in urejen fant v svetu dirk ne bo zmogel dovolj samozavesti in egoizma, da bi lahko uspel.

Dirkanje je Adriana spremenilo v taki meri, da je sicer ostal še naprej lepo vzgojen fant, a za volanom tudi dovolj agresiven in leta 2005 je že postal podprvak formule 3. V prvenstvu A1 GP ni bil najbolj uspešen, čeprav je roko nad ekipo Nemčije takrat držal nekdanji Schumacherjev menedžer Willy Weber, zato pa so se mu odprla vrata v japonsko prvenstvo formule 3. Japonska je po svoje dirkaška Meka, pa ne le zaradi dirk, ampak tudi zato, ker je tam do sedaj v prave šampione zraslo kar nekaj dirkačev. Na prestižni dirki v Macau pa je bil Adrian na primer tretji.

Vse to je bilo dovolj, da je še istega leta 2006 postal testni voznik v ekipi formule 1 Midland, ki je takrat nastala na ruševinah nekoč znamenite ekipe Jordan. Midland ni preživel, je pa novi lastnik Spyker vzel Adriana v svoje vrste in leto kasneje je postal dirkač formule 1. Ko je Spyker propadel zaradi finančnih težav, so ga »posvojili« novi lastniki, Force India. Vidžaj Malja je bil očitno prepričan, da je Adrian iz pravega testa. Mogoče je bil, a ekipa takrat še ni bila zrela za kaj več kot za doseganje enega ali dveh malce vidnejših rezultatov na sezono in Adrian se je počasi utapljal v sivem dirkaškem povprečju formule 1.

A očitno je vse skupaj Sutila spremenilo v taki meri, da se je aprila 2011, na večer po dirki v Šanghaju, nekaj v njegovi karieri premaknilo. V nočnem klubu se je namreč sprl z enim od vodilnih mož podjetja Genii Capital in lastnikom ekipe Lotus Ericom Luxom. Kaj točno je bil razlog za spor, kako je do njega prišlo in kdo vse je bil vključen, javnosti nikoli niso natančno razkrili, dejstvo pa je, da je kasneje Lux vložil obtožbo zoper Sutila za povzročitev telesnih poškodb. Sutil naj bi namreč Luxa napadel z zlomljenim kozarcem za šampanjec in ga porezal po vratu. Po tem se je sicer opravičeval, da to ni bilo namerno, a januarja 2012 je sodišče v Münchnu začelo sodni postopek, katerega rezultat je bil obtožilna obsodba: 18 mesecev pogojne kazni in 200.000 evrov kazni, denar pa je bil namenjen za dobrodelne namene. A takrat je bilo že prepozno, ekipa Force India je za to sezono napovedala, da bo v svoje vrste vzela drugega dirkača, in za Sutila je kazalo, da je z njegovo kariero v formuli 1 konec. Kot je bilo konec na primer za nekdanjega dirkača že omenjene ekipe Jordan Batranda Gachota, ki se je leta 1991 sprl s taksistom v Londonu in ga poškropil s solzivcem, bil obsojen na dva meseca zapora, s tem pa je v ekipi Jordan mesto postalo prazno za »nekega« Michaela Schumacherja.

A Sutil ni delil usode Gachota, še naprej je ostal v tesni zvezi s formulo 1 in v sezoni 2013 se mu je uspelo vrniti, ravno v ekipi Force India. In danes se lahko sreči in vztrajnosti zahvali v več jezikih, saj govori nemško, angleško, špansko in malce italijansko. Med prijatelje je do incidenta v Šanghaju štel tudi Lewisa Hamiltona, a njun odnos se je po tem zelo ohladil, zato pa še vedno ostaja prijatelj z Nicom Rosbergom. In ko mu gre najbolj za nohte in ko potrebuje nekaj miru in samote, se Adrian usede za klavir ter si zaigra kakšno melodijo. V tem je vsaj tako dober kot je za volanom dirkalnika formule 1.