Na prepolnih tribunah si je lahko 110.000 gledalcev v živo ogledalo nenavadno dirko formule 1 na s tradicionalnim nabojem prežetem Silverstonu. Tako nenavadne dirke namreč že dolgo ni bilo na sporedu, saj so dogodki kar prehitevali drug drugega, in ko je za nekatere dirkače že slabo kazalo, se jim je spet nasmehnila sreča. Ki je drugim takrat obrnila hrbet.

Mnogi so se spraševali, ali bo Mercedesu uspelo hitrost s kvalifikacij prenesti tudi na dirko, in vse je kazalo, da bo. Dokler se ni začela gumarska orgija. A kljub temu da so dogodki sredi in proti koncu dirke prehitevali drug drugega, se je na koncu veselil dirkač, ki je na to zmago vsaj potihem upal: Nico Rosberg. Nemec je po dirki povedal: »Fantastičen občutek je, ko zmagaš v Silverstonu, saj je to poseben kraj za vsakega ljubitelja dirkanja. Na tej dirki se nam je zgodilo tako rekoč vse, od zelo optimističnih trenutkov do zelo črnogledih, lahko rečem, da sem šel v teh 52 krogih skozi celoten spekter čustev. A na koncu mi je le uspelo, še kakšen krog več, pa mi verjetno ne bi, saj ne bi mogel več zadrževati Webbra za seboj. Moje pnevmatike so bile namreč tudi že povsem na koncu. Žal pa mi je za Lewisa, da ga je do še boljšega rezultata ustavila počena pnevmatika. A ko sem ob stezi videl, da je parkiral Vettel, nisem bil pretirano razočaran. Mislim, da smo si to zmago vseeno zaslužili.«

Drugo mesto je šlo v roke Avstralcu Marku Webbru (Red Bull), ki je po objavi, da se prihodnje leto seli k Porscheju v prvenstvo Le Mans, zadnjič v formuli 1 nastopil v Silverstonu: »Lepo je takole končati zadnjo dirko v formuli 1 na tem dirkališču. Imel sem ogromno težav in nikakor mi ni jasno, kaj se je zgodilo na startu, saj dirkalnik kar ni hotel pospeševati. Nato je sledilo polomljeno sprednje krilce, a na mojo srečo so se v podobnih godljah znašli tudi drugi. Pa ne, da bi jim privoščil. Če ti takole pri visoki hitrosti raznese pnevmatiko, ni nikoli prijetno, številni se bodo morali vprašati, kaj je šlo narobe. A njihova smola je pomagala meni, zmanjkalo mi je nekaj krogov, vseeno pa lahko čestitam Nicu, ki si je zaslužil to zmago.«

Eden od junakov, pa čeprav ne tako zasluženo, je tudi Fernando Alonso (Ferrari). Ferrariju se je napovedovala katastrofalna dirka, a ponovno je bil Španec tisti, ki je znal iz danega izvleči največ: »Pri zadnjem varnostnem avtomobilu sem izgubil kar šest mest in moral sem se zelo potruditi, da sem nadoknadil izgubljeno ter prišel na stopničke in tako do spodobnih točk. Na srečo nisem imel težav s pnevmatikami, to mi je še največ pomagalo. Zavedam pa se, da v prihodnje ne bo lahko, saj smo enostavno še prepočasni, da bi bili lahko bolj nevaren tekmec.« In res, Lewis Hamilton (Mercedes) je bil namreč prva žrtev Pirellijevih pnevmatik, natančneje zadnje leve, saj je ta kar pri štirih dirkačih izpustila dušo, bilo pa je tudi zelo nevarno. Pirelli bo zdaj na še večjem udaru kritik tako dirakčev kot ekip. Sledili so mu Felipe Massa, Jean-Eric Vergne, Sauberjevemu dirkaču Estebanu Gutierrezu je eksplodirala sprednja pnevmatika, povsem na koncu je ista usoda doletela še pnevmatiko Sergia Pereza (to je bila njegova druga počena pnevmatika skozi celoten konec tedna). Hamiltonu je svoj dirkalnik še uspelo tako rekoč skozi celoten krog nekako privleči do garaž. In ni vrgel puške v koruzo, temveč je vozil konstantno, piko na i pa je seveda tudi njegovemu uspehu pritisnil kar Vettel sam. Ali natančneje povedano, njegov menjalnik. »Menjalnik je odpovedal, tukaj nisem mogel nič narediti. Poslovila se je peta prestava, prestavil sem v šesto, a očitno je okvara v peti prestavi zmlela vse v menjalniku. Dirko sem izgubil le nekaj krogov pred koncem, tukaj nismo mogli več kaj storiti. Za ta odstop in zapravljeno zmago res ne moremo nikogar obtožiti, take stvari se dogajajo,« je povedal Sebastian Vettel (Red Bull), ki pa mu je lahko v tolažbo še eno statistično dejstvo. Nikoli do sedaj v tistem letu, v katerem je postal prvak, ni zmagal v Silverstonu. Zmagal pa je leta 2009, ko ni bil prvak. Da bi bila mera polna, so tudi Vettlu po prvem postanku sporočili, da ima poškodovano pnevmatiko, in tisti malo bolj črnogledi bi dodali, da je bil njegov odstop le vprašanje časa. Iz kakršnega koli razloga že.

O pnevmatikah, ki so dirkačem letele okoli ušes, pa je povedal nekaj besed tudi razočarani Lewis Hamilton: »Kaj takega je enostavno nesprejemljivo. Ko ti tako izpod zadnjice odnese pnevmatiko, se za trenutek vprašaš, ali je vredno tvegati življenje zaradi ene pnevmatike. Upam, da se bodo vsi naučili kaj iz tega, česa podobnega si ne želim več doživeti. Ne glede na vse, kar se je dogajalo po moji počeni pnevmatiki, to četrto mesto ni kot nekakšna mala zmaga. Vse sem naredil prav, zato tukaj nisem imel pravega odgovora na težavo. A res je čudež, da si nihče od nas ni še kaj naredil.«

Pri Pirelliju seveda takoj po dirki niso hoteli dajati nobenih pravih izjav, njihov šef Paul Hembery se je izgovarjal, da morajo najprej preučiti vse počene pnevmatike in analizirati vse podatke, ki jih imajo na voljo, preden bodo lahko povedali kaj več: »A dejstvo je, da smo se to pot srečali z nečim povsem novim, to je bilo povsem nepričakovano. Zagotavljam pa vsem dirkačem, da se vseh težav lotevamo zelo resno in dosledno in da bomo odkrili, ali je šlo za napako v strukturi pnevmatik, temperaturah, ali so mogoče vzroki nekje drugje.« A Niki Lauda je bil pri vsem tem ponovno zelo kategoričen. Avstrijec je sicer znan kot oster kritik Pirellija, to pot je bil še bolj neposreden: »S takimi pnevmatikami ne moremo več dirkati, zdaj se bodo morali gospodje zbuditi in dobro pretuhtati, kaj se gredo. Do naslednje dirke na Nürburgringu verjetno ne bodo mogli veliko spremeniti, a do Budimpešte bodo morali odgovoriti na nekaj vprašanj in predvsem ponuditi rešitve za težave. Zdaj je na dirkačih in ekipah, da močno pritisnejo na vse, ki so vpleteni v to celotno zgodbo okoli letošnjih pnevmatik.«

Ta dirka bo torej vsaj glede pnevmatik še nekaj časa burila duhove, dirkači in ekipe pa se bodo na naslednji dirki pomerili že čez teden dni v Nemčiji na Nürburgringu.