Letošnja sezona za vas ne poteka slabo, a vseeno vas na poti do naslova prvaka ovira kar nekaj težav?

Res je, če želimo ustaviti Sebastiana Vettla, ki je po mojem mnenju največji kandidat za ponovno osvojitev naslova prvaka, bomo morali delati presneto drugače. Kar nekaj stvari pri nas ni takih, kot bi morale biti, največ dejansko izgubimo že pred samo dirko, naš dirkalnik enostavno ni ustvarjen za kvalifikacije za en hiter krog. Zato se mora na dirki zložiti v celoti toliko dejavnikov, da je skoraj nemogoče zmagati. A če hočemo biti letos prvaki, moramo začeti zmagovati, to je zelo enostavno.

Pa tudi sicer se okoli vas v zadnjem času vrti veliko zgodb o prestopu v drugo ekipo, denarnih težavah pri Lotusu in podobno?

Dejansko se celotna formula 1 nahaja v precej težkem položaju. O tem, zakaj je tako, ne bi razpredal, to lahko povedo drugi, ki so za to bolj poklicani. Jaz sem konec koncev le dirkač, ki skuša narediti največ na svojem področju. Tudi o morebitnih prestopih ne bi želel govoriti, tudi tukaj so ljudje, ki skrbijo za moje posle, ki o tem vedo povedati več. Dejstvo pa je, da pri Lotusu zamujajo s plačili honorarjev. A to je spet povsem druga zgodba. Kam se bom, če se sploh bom, selil drug leto, zakaj, kdo bo pri tem pridobil in kdo ne… vse to me ta trenutek ne zanima veliko, imam preveč drugega dela, ta del posla prepuščam drugim. Zdaj se moram osredotočiti le na dirko, na Belgijo nimam tako slabih spominov.

Tako imenovani vlak smrti v Ardenih vam leži, teoretično naj bi dobro ležal tudi vašemu dirkalniku. Kakšni so vaši obeti?

Res je, v preteklosti sem bil na tej stezi kar dober, všeč mi je, ker zahteva veliko od dirkača in dirkalnika. To je še zadnja tista prva steza, na kateri lahko res uživaš. Stavim, da je to dirkališče, ki je všeč vsakemu dirkaču. A to, kakšni so bili rezultati nekoč, mi v tem trenutku prav nič ne pomaga. Seveda ne škodi, če greš na stezo, na kateri se dobro počutiš in imaš veliko dobrih spominov, a tukaj se vse tudi konča. Vesel bi bil, če bi lahko še petič zmagal v Spaju. Ne, pravzaprav je nujno, da tukaj zmagam. Kot sem povedal, pot do tja bo dolga in težka. Saj poznate stezo, na enem koncu sije sonce, na drugem pa pada dež. Dejansko je na njej toliko neznank kot na malokaterem dirkališču v letošnji sezoni. Ker je veliko hitrih ovinkov, mora biti dirkalnik toliko bolje pripravljen, da lahko malce več tvegaš. Če tvegaš preveč, si hitro v težavah. Kako dobro pa naj bi ustrezala našemu dirkalniku, pa ne vem, lani tukaj nismo bili najboljši. Letos je dirkalnik boljši, a še vedno ne toliko boljši, da bi se redno borili za zmage.

Vseeno je to steza, na kateri je lažje prehitevati.

Mogoče res, zato mogoče tukaj samo startno mesto ne bo tako odločilno. A kot sem povedal, če ti ne uspe ujeti prave aerodinamične nastavitve dirkalnika, si izgubljen. En krog je zelo dolg, sedem kilometrov, za doseganje dobrih časov moraš hitro najti pravi ritem. Če se nam bo posrečilo odpeljati dobre kvalifikacije, lahko računamo na kaj več kot le na povprečje. Na dirki pa se bo treba dobro znajti, posebej v prvem ovinku.

Če se vrnemo k govoricam o prestopu. Pri Lotusu si seveda želijo da bi ostali v ekipi?

Verjetno si želijo, kajti skupaj smo v zadnjih sezonah naredili zelo veliko. Ni bilo vedno lahko, in še ni, a iz danega dejansko znamo potegniti največ. Kot je rekel moj menedžer, ima zdaj vse ključe mojega obstanka pri Lotusu ali odhoda kam drugam v rokah res ekipa sama. Kot dirkač si lahko želim le dveh stvari: da se držijo pogodb o plačilu in da nama z moštvenim kolegom dajo na razpolago tehnično konkurenčen dirkalnik. Veseli me, da so v ekipi zadovoljni z menoj in z mojimi dirkami, imeli smo nekaj dobrih, a tudi nekaj slabih trenutkov do zdaj. A to je del dirkanja na tem nivoju. Kako se bodo stvari razvijale naprej, bo pokazal čas. Kot sem povedal, s tem se trenutno ne smem obremenjevati, čaka nas zahtevna dirka, ki bo vzela vso mojo koncentracijo, za kar koli drugega v Spaju ne bo prostora.