Vaš dirkalnik se najbolje znajde s sedanjimi pnevmatikami.

Ni veliko športov, kjer bi njihov tako pomemben del spreminjali sredi sezone. Ta je podobno, kot da bi na primer nogometaši ekipe A bili počasnejši v teku od ekipe B in bi zato sredi tekme v polčasu zmanjšali nogometno igrišče. Zato lahko upam, da te spremembe pnevmatik ne bodo tako ekstremne.

Kje vidite vzroke za spremembe?

Verjamem, da je Pirelli v težkem položaju in da določeni ljudje in ekipe na njih pritiskajo z različnih strani. Ko smo začeli s konstrukcijo letošnjega dirkalnika, smo dobili od Pirellija določene podatke, tako da smo vsi lahko na isti osnovi začeli izdelovati nov dirkalnik, ki bi se najbolje znašel z njihovimi pnevmatikami. Ob koncu lanske sezone smo vsi lahko celo preskusili prototipne pnevmatike za sezono 2013, da bi preverili, kaj nam bodo dali na voljo. In tako kot vsako leto je tudi letos tako, da so ena moštva bolje, druga pa slabše pripravila dirkalnik na te pnevmatike. Zato ne razumem, da bi bili, ker nam je uspelo najti recept, kako dobro pripraviti dirkalnik, nekako kaznovani, ker drugim dela ni uspelo ustrezno opraviti.

Lani je moštvo Lotus v Monaku slavilo 500. dirko.

Od lanske dirke do danes smo dirko dvanajstkrat končali na stopničkah, od tega z dvema zmagama. Torej smo dobro delali. A vseeno ne smemo biti povsem zadovoljni, vsaj dokler ne zmagamo še večkrat in ne prevzamemo vodstva v skupnem seštevku. To je naš prihodnji cilj.

Tehnične težave so vam vzele točke.

Žal je tako, da je dirkalnik sestavljen iz velikega števila delov, ki so zelo obremenjeni. Kljub neštetim preverjanjem in preračunom se pojavi kakšna napaka na materialu ali konstrukciji. Glede napake na vpetju Grosjeanovega dirkalnika lahko povem le, da so inženirji že odpravili napako.

Kako ste se odzvali na spremembe v tehničnem osebju?

Imamo nekaj odličnih inženirjev, ki znajo hitro in dobro delati. Zato smo hitro našli rešitev znotraj moštva. Za dirkalnik imamo pripravljenih veliko sprememb in izboljšav, še več jih bo prišlo v povezavi z novimi pnevmatikami. Zato sem prepričan, da bomo lahko obdržali sedanjo formo in da bomo istočasno lahko začeli delati pri razvoju dirkalnika za sezono 2014. az

Povzeto po motorsport-total.com