Bojan Ban, poslovni direktor nogometnega kluba Maribor, je dejal, da je poslovni letni priliv kluba z 2,8 milijona evrov leta 2009 narasel na 6,5 milijona v naslednjih dveh letih, do konca septembra letos pa znaša že 8,1 milijona. Ban je izpostavil, da je avgusta 2009 Zlatko Zahović, ki je po izjemno uspešni nogometni poti že sam po sebi izjemno močna blagovna znamka, skupaj z ljudmi v klubu pripeljal Maribor do nove ravni, pri tem pa je pomagalo tudi uspešno sodelovanje s trenerjem Darkom Milaničem. "Za uspeh v športu pa so pomembne zmage, ki pa jih je na dolgi rok težko zadržati. Prej ali slej se vsaj za nekaj časa niz ustavi, zato je pomembno, da se postavlja vedno nove in realne cilje," je dejal Ban.

Ranko Vučinić, vodja odnosov z javnostmi zagrebškega hokejskega klubu Medveščak, je dejal, da je v klubu zaposlena le tajnica, vse druga opravila, ki so omogočila med drugim svetovno odmevne hokejske tekme v antični rimski areni v Pulju, pa opravljao zunanji sodelavci. Zato lahko klub, ki ima 1,7 milijona evrov letnega proračuna, po ponovni oživitvi leta 2009 sedaj razmišlja tudi o priključitvi evropski ruski ligi KHL. Medveščak je eden redkih klubov na svetu, ki je ambasador Unicefa, kar mu je uspelo tudi zato, ker je iz hokeja naredil dogodek, na katerega brez skrbi zaradi morebitnih izgredov huliganov prihajajo družine z otroki. V to zagrebško zgodbo je dejavno vključen tudi Jure Košir, nekdanji uspešni slovenski alpski smučar.

Podjetje Procter & Gamble (P&G), novi sponzor Mednarodnega olimpijske komiteja, je predstavil kampanjo ponosni sponzorji mater, v katero so med letošnjimi olimpijskimi in paraolimpijskimi igrami v Londonu vključili nekatere športnike in športnice ter predvsem njihove matere iz različnih držav sveta. Slednje so povabili v London ter z različnimi akcijami poskrbeli tudi za veliko prepoznavnost svoje gospodarske družbe.

V uvodnem delu konference Sporto danes so predstavili uspešne povezave Olimpijskega komiteja Slovenije s svojimi sponzorji v času olimpijskih iger v Londonu, Matt Owen, skrbnik spletnih skupnosti angleškega nogometnega kluba Liverpool, pa je prek posrečenega spleta tradicije in sodobnosti pojasnil fenomen ohranjanja in pridobivanja novih navijačev ne le v Angliji, ampak po vsem svetu, po čemer je ta klub znan dolga desetletja. Izpostavil je, da niso pomembne le številke, ampak se je treba dejavno posvetiti tudi ljudem, navijačem, ki sodelujejo v spletnih klepetalnicah in drugih družabnih omrežjih.

Konferenca Sporto se bo danes končala s slovesno podelitvijo Sporto nagrad v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije in z razglasitvijo znamk leta med slovenskimi športnicami, športniki in športnimi klubi. Razglasili bodo najboljše v kategorijah športno sponzorstvo, najboljši oglas, najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti in najboljša digitalna komunikacija, znan pa bo tudi naslednik Tine Maze, Dejana Zavca in odbojkarskega kluba ACH Volley, ki so bili najboljše slovenske blagovne športne znamke leta 2011.

V torek bo osrednja tema košarkarsko evropsko prvenstvo EuroBasket 2013, ki ga bo gostila Slovenija. Lars Lundov (Sport Event Denmarka) pa bo orisal, zakaj in kako so lahko Danci v zadnjih letih uspešno gostiti prek 250 večjih in velikih mednarodnih športnih dogodkov.