Pred letošnjim relijem Saturnus niste bili preveč optimistično razpoloženi in niste verjeli v ponovitev lanske zmage. Zakaj?

Glede na to, s kakšnimi vozili razpolaga konkurenca in ker je moj letošnji avtomobil v primerjavi z lanskim precej slabši, ni bilo realno pričakovati, da bi lahko suvereno zmagal na letošnjem Saturnusu. Poleg tega smo avtomobil sestavili šele dan pred začetkom dirke. Pri sestavi vozila nismo imeli posebnih težav, a smo se zadeve lotili šele petnajst, dvajset dni pred dirko, kar je seveda zelo pozno. No, s sovoznikom sva prišla na reli preizkusit avtomobil in sočasno uživat, a se nama je sanjsko razpletlo.

Kako nevaren je bil letošnji reli zaradi vremenskih razmer in spolzkih cest?

Pravzaprav ni bil nič posebnega in nič drugačen od preostalih relijev. Letošnja preizkušnja je bila prava, saj je bila mokra in težka. Tudi s sovoznikom sva imela težave zaradi vremena in spolzkih cest ter z nastavitvijo vozila. Še posebno, ker smo imeli avtomobil bolj trdo nastavljen, saj nismo imeli drugih vzmeti. Kar dosti sva drsela, ampak to je sestavni del tega športa.

Kaj bi bilo treba storiti, da bi bila konkurenca v domačem prvenstvu močnejša in da bi privabili čim več mladih dirkačev?

V letošnji sezoni konkurenca niti ni tako slaba, če gledamo s stališča, da je več izenačenih voznikov. V lanski sezoni sem imel precej boljši avtomobil kot v letošnji, zato je zame tekmovanje po drugi strani bolj zanimivo. Celotna zadeva bi morala biti bolj podprta tudi s strani medijev. Kar zadeva privabljanje mladih voznikov, bi morali imeti razred z avtomobili, ki bi bili cenejši in s katerimi bi lahko fantje začenjali tekmovati. Imeti bi morali le nujno varnostno opremo, žal pa trenutno ni denarno dostopnega avta, s katerim bi lahko mladi začeli nastopati.

Ali razmišljate tudi o nastopu na reliju za svetovno prvenstvo? Ali je to sploh realna možnost in kje so največje ovire?

Morebiti bi lahko poskusil s kakšno dirko za evropsko ali svetovno prvenstvo, toda največja težava je seveda denar. Koliko bi stal takšen projekt? S sedanjim avtomobilom bi na primer zgolj en reli v Nemčiji – in to po zelo varčevalnem programu – stal kar okoli 20.000 evrov. To pa je za slovenski avtomobilizem, trenutne gospodarske razmere in zanimanje sponzorjev znesek, ki ga je zgolj za eno dirko zelo težko ali skoraj nemogoče zbrati.