Za Ducati bo to domača dirka. Na tej stezi ste med Jerezom in Le Mansom tudi testirali dirkalnik. Kakšna so vaša pričakovanja?

Seveda se želimo ravno na dirki v Italiji izkazati karseda dobro. Tukaj bo veliko naših navijačev, Ducati uživa posebno pozornost v Italiji, torej ne bi bilo lepšega darila kot dober rezultat. Imeli bomo novo razvojno stopnjo pogonskega agregata V4, s katerim bomo prvič nastopili na dirki.

Kje se skrivajo vaše prednosti?

Novi agregat nežneje pospešuje, precej bolj nadzorovano lahko dodajamo plin in tudi odziva se drugače. To pomeni, da lahko na bolj spolzki stezi vozimo bolj natančno. Brez dvoma smo med najhitrejšimi na ravnih odsekih, tako je bilo že v preteklosti v Mugellu, kjer je Ducati znal izrabiti zanimivo konfiguracijo steze. A vseeno je tudi veliko nepredvidljivih dejavnikov, ki nam vsem lahko hitro pokvarijo dirko. Ali pa jo naredijo še bolj zanimivo.

Svoje bo verjetno povedalo tudi vreme?

Seveda, ravno o tem govorim. Steza se lahko dejansko spreminja iz ure v uro. Pa vendar ta steza po mojem mnenju sodi med najboljše na svetu, saj ima tukaj asfalt zelo dober oprijem. Tukaj ni vprašanje, ali bo pnevmatika zdržala, bolj je vprašanje, koliko dirkač tvega. Sem pa do zdaj spoznal, da Ducatijev motocikel zahteva precej več dela pri iskanju nastavitev kot drugi motocikli.

Kaj pa dež, ki je v tem času v Mugellu pogost?

Seveda je in na to računam. V dežju se karte premešajo, lahko je narediti napako. Naš motor v dežju deluje zelo dobro. Po svoje računamo na dež, po drugi strani pa ne želim, da je naš rezultat odvisen samo od vremena. Kajti to vreme se lahko obrne tudi proti nam. Do zdaj sem namreč zelo malo testiral v dežju, pa še takrat je bila steza le napol mokra.

Lani ste v Mugellu končali na zmagovalnih stopničkah.

Letos so stvari drugačne. Verjetno je res, da v dežju ne Honda ne Yamaha ne bosta mogla unovčiti svoje prednosti. A počakajmo na nedeljo. Vem, da se v Ducatiju skriva veliko potenciala, zdaj moramo samo nekako to spraviti na stezo, to pa je presneto težak proces, ki zahteva veliko potrpežljivosti. Tudi smola me ne sme spraviti z začrtane poti. V tem je tudi kanček dodatne motivacije. In enkrat bo konec tudi te črne serije, letos me spremlja res veliko smole. Res pa je tudi, da se še ne počutim povsem domačega na motociklu, a z vsakim prevoženim krogom je bolje.

Zadnje dni je veliko govora o večjem sprednjem zavornem disku.

Podpiram to odločitev, ker je to dobro za večjo varnost. Zdaj meri disk 340 milimetrov v premeru, pred tem je meril 320, le v Motegiju smo morali voziti z večjim diskom, v Barceloni in Sepangu pa smo lahko izbirali. Zaradi tega zdaj ne bomo nič hitrejši in tudi časi na krog ne bodo nič boljši, le bolj varno bo. Motocikli so letos težji, zato ta sprememba ne bo tako očitna pri manjših in lažjih dirkačih, pri večjih in težjih pa se bo poznalo.

Povzeto po motorpsot-total.com