Kdaj in kako ste začeli z motokrosom, in predvsem, zakaj?

Z motokrosom sem začel pri dveh letih in pol. Moj oče je vozil motokros, še danes je moj največji vzornik, tako da sem od malega veliko časa preživel na motokrosističnih dirkah. Za božič sem dobil prvi motocikel in takrat se je vse začelo.

Odhod v tujino je za vas pomenil veliko. Kako je prišlo do tega?

Seveda, to je bil velik korak v moji karieri. Še zlasti zato, ker zdaj dirkam za ekipo, o kateri sem lahko do zdaj le sanjal. A zdaj mi je uspelo, res pa je, da smo se morali vsi odreči veliko stvarem in da sem moral res veliko trenirati. A se je splačalo in zato sem res zelo ponosen, da nam je uspelo.

Uspelo vam je priti v pomembno ekipo v motokrosu.

Lansko leto sem tekmoval za ekipo KTM in imel veliko težav z motocikli. Nato so me poklicali iz Honde in mi ponudili vrhunsko priložnost. Po 25 letih postati spet prvi voznik Honde.

Kakšen izziv vam pomenijo mednarodne dirke, kakšni so načrti za prihodnost in letošnjo sezono?

Eden od kratkoročnih ciljev je postati svetovni prvak v razredu MX2. Vem, kaj to pomeni, in to mi daje dodatno motivacijo, da ženem sebe in ekipo do konca. Dejansko mi ni težko še več trenirati. Na začetku sezone so bili cilji bolj skromni, dirke končevati med najboljšimi desetimi, a sem hitro videl, da sem lahko še hitrejši. Zato si zdaj cilje postavljam za vsako dirko malce višje, zdaj so cilj uvrstitve na vsaki dirki med najboljših pet.

Kaj vas je najbolj navdušilo pri dirkah v razredu MX2?

Da je start resnično zelo pomemben, saj smo tekmeci v tem razredu zelo izenačeni. Tako da je start resnično polovica dirke, preostalo pa moraš seveda opraviti na stezi.

Kakšen je vaš odnos s tekmeci, tudi znotraj slovenske scene?

Večinoma se ne pogovarjamo veliko, razen z mojim kolegom iz ekipe Keijem Yamamotom. Na svetovnem prvenstvu trenutno nastopava samo dva Slovenca, tako da se s Klemnom Gerčarjem zelo dobro razumeva. Je edini, ki poleg mene govori slovensko.

Se morate za dirke v tujini posebej pripravljati?

Ne. Vse zdaj postaja rutina, vem, kaj me čaka, kdo so tekmeci, priprave potekajo po ustaljenem vzorcu.

Zdaj nastopate za tovarniško ekipo? Kaj je prinesla ta sprememba?

Motocikli in tehnika, to je zdaj res vrhunsko, ogromno je testiranj in izboljševanj motorja. V ekipi mi res prisluhnejo in naredijo vse, da se na motorju lahko počutim udobno. Po dveh dosedanjih zmagovalnih stopničkah se je zanimanje medijev logično zelo povečalo. A tudi to je del dirkanja, saj eno ne gre brez drugega.

Vam godi, da vas ocenjujejo kot enega najbolj obetavnih motokrosistov prihodnosti? Lahko Slovenec poseže v sam vrh profesionalnega motokrosa?

Seveda lahko, tako sledi svojim ciljem in sanjam. Videl sem, da se splača sanjati in trdo delati, ker se potem sanje tudi uresničijo.

Kakšne so največje ovire na tej poti?

Ena izmed največjih je, da prihajam iz države, kjer motokros še ni tako razvit in priljubljen pri širši publiki. Zaledje je bolj skromno, zato se moraš bolj potruditi, da se dokažeš, posebno na mednarodni sceni. A z zadovoljstvom ugotavljam, da se priljubljenost motokrosa povečuje, tako da upam, da bo šlo s tem športom v prihodnje samo še navzgor.