Za vami je pestra kariera, pa vendar še vedno vztrajate v reliju. Kakšne so bile priprave na letošnjo sezono, kaj je novega?

Za letošnjo sezono smo se začeli pripravljati kmalu po novem letu. V ekipi smo kupili nov dirkalnik, ki smo ga morali zelo temeljito pripraviti in prenoviti. To je cena, ki jo moraš plačati, če kupiš rabljen dirkalnik, s katerim so do sedaj nastopali v glavnem na makadamu. Ker pa je to za nas novo vozilo, sem ga tako rekoč celega razstavil ter ga pregledal in se z njim zelo dobro seznanil. Glede fizičnih priprav ni bilo večjih sprememb, saj sem tako ali tako skozi celo leto športno aktiven.

Sezono ste začeli z zmago. Kaj potrebuje danes dirkač v Sloveniji, da lahko uspe?

Zmaga na prvi dirki je prišla popolnoma nepričakovano. Pred nastopom smo si zadali cilj, da odpeljemo čim več dirkalnih kilometrov, tako da se iz preizkušnje v preizkušnjo bolj privajam na novi avtomobil, s tem pa smo tudi iz preizkušnje v preizkušnjo hitrejši. To je naša glavna naloga, zato se z rezultati sploh ne obremenjujemo. Za uspeh sta potrebna dobra priprava tako dirkača kot avtomobila ter dobro finančno zaledje, saj brez uigrane in dobro preskrbljene ekipe na gre. Če pa vozilo pripravljaš sam, se to zelo pozna pri finančnih sredstvih.

Kakšno je stanje v slovenskem reliju?

Najbolj pogrešam večje zanimanje sponzorjev, saj je pri nas ta šport zelo solidno razvit in dobro obiskan. Z večjim zanimanjem pokroviteljev bi se še povečala konkurenca, posledično bi se še izboljšal vozni park in dirke bi postale še bolj zanimive.

Pred vrati je ena največjih slovenskih preizkušenj, reli Saturnus. Kakšni so vaši načrti, kako se nanj pripravljate? Kako je s tehniko v slovenskem reliju, imamo primerljive dirkalnike z evropsko sceno?

Glede Saturnusa ostajajo cilji enaki kot na začetku sezone: narediti čim več dirkalnih kilometrov. Zato se kakšnih posebnih priprav nismo lotili, vse poteka po ustaljenem "urniku". Glede tehnike mislim, da smo bili v preteklosti že bližje evropski konkurenci, kot smo danes, razlogi za stagniranje so seveda predvsem finančni. Največ se razlike poznajo v močnejših prvenstvih, kjer prevladujejo avtomobili razreda S2000, ti pa so kar trikrat dražji kot vozila, ki jih vozimo na našem prvenstvu.

In dirkači, se bo kdaj v prihodnosti kateri od mladih lahko prebil na višjo sceno? Je pri nas dovolj perspektivnega podmladka?

Upanje vedno umre zadnje. Smo majhna država, zato se dirkači težko prebijamo iz sezone v sezono, saj zaradi majhnosti žal nismo zanimivi za avtomobilske koncerne ali druge večje sponzorje. Zato izgubimo marsikaterega nadarjenega dirkača. Tudi če imaš še ne vem koliko talenta, je težko najti dovolj finančnih sredstev, ki so potrebna za prestop v višji razred. To se še najbolj pozna na začetku kariere, tako da smo že na začetku v velikem zaostanku. Le poglejte, kako danes v svetovnem merilu na svetovno sceno prihajajo zelo mladi dirkači, ki imajo že odpeljanih kar nekaj dirk z dirkalniki WRC. Mislim, da pri nas nekateri vozniki, ki imajo večja finančna sredstva, prehitro prestopijo v najmočnejši razred, tam pa se hitro izgubijo. S postopnim prehodom bi več pridobili in bili hitrejši, ko bi prišli v najmočnejši razred. Zato se bojim, da že nekaj časa ni nobenega od mlajših dirkačev, ki bi posebej izstopal. Res pa je tudi, da ne spremljam več tako natančno dogajanja v najnižjem razredu.