Domžale po slogu igre z veliko želje po uspehu, organizacije, taktične discipline, agresivnosti v dvobojih, inteligence in borbenosti ves bolj dobivajo sloves slovenskega Atletica Madrid. Temelj so odlična telesna pripravljenost, kar omogoča veliko teka, jeklena obramba in nesebična pomoč drug drugemu. Zato rekord vratarja Nejca Vidmarja s 720 minutami brez prejetega gola ni le njegova zasluga, ampak delo celotne zasedbe.

V letošnjih Domžalah je očiten rokopis komaj 32-letnega trenerja Luka Elsnerja, ki je očitno podedoval najboljše nogometne gene po očetu Marku, nekdanjemu jugoslovanskemu reprezentantu, in dedu Branetu, ki je vizionarsko postavil temelje slovenski nogometni stroki. Ne zanima ga povprečje, ampak le izjemno tekmovalen pristop, do katerega vodi garaško delo na treningih in želja po zmagah. Igralci so skozi uspehe začutili, da je to pravilna pot, in sledijo miselnim vzorcem strokovnega štaba, ki se je razveselil premora v prvenstvu, da se po odmevni zmagi proti Mariboru spustijo na realna tla. Naslednja stopnja preizkušnje bo obnašanje pod pritiskom, saj so Domžale nedvomno kandidat za vrh lestvice. Ker bo Maribor obremenjen z nastopanjem v ligi prvakov, je to priložnost za domačo konkurenco, da zaostri kakovost in zanimivost bitke za naslov državnega prvaka.

Tekmovalna uspešnost Domžal bo v veliki meri odvisna od tega, kako bodo v pisarnah lahko sledili dosežkom na igrišču. Vodstvo kluba je pod stalnim pritiskom, saj mora s prodajo najboljših igralcev, celo najbolj nadarjenih mladincev, krpati proračun za vsakodnevno preživetje, kar onemogoča načrtno gradnjo ekipe za evropske dosežke. Biti najboljši v Sloveniji ne prinaša zaslužka, ampak le strošek.

Predvsem klubi morajo bolj zaupati in verjeti v slovensko strokovno znanje. Darko Milanič in Ante Šimundža z Mariborom, Jernej Javornik z Rudarjem, Luka Elsner z Domžalami so predstavniki novega slovenskega trenerskega vala, ki skrbi za to, da klubi spet ne bi padali v takšne napake, kot so jih delali prodajalci megle, ki so veliko govorili in malo delali, na primer Stevan Mojsilović v Domžalah, Milorad Kosanović v Olimpiji, Rodolfo Vanoli v Kopru... Najboljša mednarodna reklama za slovensko znanje v najbolj globalni mednarodni konkurenci so Srečko Katanec s slovensko reprezentanco, Matjaž Kek z reprezentanco in Rijeko, Zdenko Verdenik na Japonskem, Tomaž Kavčič na Kitajskem...