Nogometaši vrhunskih klubov imajo sanjsko službo. Ne samo da za brcanje žoge dobijo milijone evrov, ampak jim s tem denarjem ni treba plačati skoraj nobenih nujnih stroškov. Denimo v ameriških profesionalnih ligah so športniki ravno tako bogato plačani, toda s tem denarjem si morajo kupiti hišo, avtomobil, plačati davke… Nogometaši v najboljših evropskih klubih teh težav nimajo. Hišo dobijo od kluba, seveda gre za pregrešno drage in ogromne vile, urejeno pa imajo tudi prehrano in prejmejo vrhunske avtomobile. Tako lahko celotno večmilijonsko plačo porabijo za razvajanje.

Glavni avtomobilski sponzor v nogometu je brez dvoma Audi. Avtomobile dobavlja Bayernu, Chelseaju in tudi Realu iz Madrida in Barceloni. V kolikor želita biti španska velikana na vseh področjih drugačna, sta pri voznem parku našla skupno točko. »In ker je tako, mora biti prav vse enako. Neverjetno je, kako sta oba kluba obsedena drug z drugim. Naša največja skrb ni, kako dobre avtomobile jima bomo priskrbeli, ampak, da bo vse natanko enako. Niti slučajno se ne sme dogoditi, da bi komu dali kaj več. Užaljenost nasprotnega kluba bi bila prevelika,« je del zakulisja razložil Jordi Gene. Gre za nekdanjega španskega dirkača, ki ima še malce bolj poznanega brata Marca Geneja, ki je nekoč vozil v formuli 1. Oba sodelujeta z Audijem, zato sta skoraj vsako leto zraven, ko bavarski proizvajalec razdeli avtomobile zvezdnikom Reala in Barcelone. »Najina naloga je, da jim razloživa najsodobnejše sisteme in tehnologije v avtomobilih. Letos je bil sicer zraven le moj brat, saj sam jaz tukaj v Avstriji,« je prejšnji teden govoril Jordi Gene, ko je za Dnevnik spregovoril na predstavitvi nekega drugega avtomobila v Obertraunerju.

Natančne vrednosti sponzorskih avtomobilov ni hotel razkriti. »Povem lahko zgolj to, da so vredni manj od 100.000 evrov. Vsi igralci imajo na voljo enak znesek, potem pa je odvisno od njih. Lahko izberejo tudi cenejši avtomobil, a če hočejo dražjega, se sklene pogodba, da bodo avtomobil po enoletni uporabi zagotovo odkupili. Avtomobil nato dajo svojemu bratu, prijatelju ali kakšnemu drugemu znancu,« je dejal Gene. »Edina izjema sta Cristiano Ronaldo in Lionel Messi. Onadva lahko izbereta, kaj želita, saj sta največja zvezdnika. Pri njima ni nobenih ovir ali določil. Dobita, kar želita,« je pristavil. »Toda poskrbeti moramo, da je vrednost vseh avtomobilov za oba kluba enaka do centa natančno. Obenem moramo biti pozorni tudi na vso scenografijo in promocijski material. Prav vse mora biti enako. Za oba kluba je oder enako velik do milimetra natančno, prireditev traja isto dolgo, promocijski video, v katerem se pojavljajo nogometaši, pa je enako dolg do sekunde natančno. Pri Realu in Barceloni pred prireditvijo vse izmerijo in primerjajo, da slučajno nima kdo kaj več ali bolje,« je rekel Gene. Ko nogometaši enkrat prejmejo avtomobile v enoletno uporabo, je njihova obveznost le to, da se z audiji pripeljejo na vse uradnega dogodke, na primer na zbor pred tekmo. V prostem času lahko brez ovir razkazujejo druge dragocene jeklene konjičke, med katerimi ne manjka ferrarijev, maseratijev, range roverjev…

Barcelona in Real Madrid sta v vsej drugačnosti enaka še na enem področju – pri prilagajanju arabskemu denarju. Da bo v klub prišlo čim več zelencev, sta španska nogometna velikana pripravljena celo spremeniti svoje tradicionalne simbole. V zadnjih tednih je v ospredju Realov grb, ki na Arabskem polotoku ne bo imel križa na vrhu kraljeve krone, da slučajno ne bi bil užaljen kateri od Muslimanov. Real je enako storil že pred leti, ko je razkril načrte gradnje luksuznega zabaviščnega parka v Združenih arabskih emiratih, kjer prav tako ni bilo ne duha ali sluha o kakšnem križu. In kadar se eden od španskih klubov »proda« na takšen način, je takoj deležen posmehovanja iz nasprotnega tabora, toda tokrat so bili v Barceloni povsem tiho. Razlog je enak kot pri Realu, saj katalonski ponos drese v mnogih muslimanskih državah prodaja brez križa svetega Jurija, ampak zgolj s pokončno črto v grbu. Tako je že od leta 2007.