»Nižanje stroškov je naša edina možnost. V nogometu spremembe niso dobrodošle, a pride čas, ko je treba sprejeti takšne odločitve. To seveda ne pomeni, da ne moremo več kupovati dobrih nogometašev, le naše zamisli so postale drugačne. Želimo vzgajati naše mladince in okoli njih oblikovati ekipo,« je v pogovoru za časnik L'Equipe dejala Berlusconijeva, sicer hčerka predsednika Milana in nekdanjega italijanskega premierja Silvia Berlusconija.

Milan je svoj novi poslovni model že začel izvajati, potem ko je Paris Saint-Germainu (PSG) prodal Zlatana Ibrahimovića, s tem pa po mnenju Berlusconijeve omogočil, da v ospredje stopi mladi Stephan El Shaarawy. »Recimo, da smo ponudbo PSG-ja, ki je bila predobra, da bi jo zavrnili, v celoti zagrabili. Izgubiti izvrstnega nogometaša je vedno neprijetno, a tako pač je. En šampion odide in ustvarimo drugega. To seveda ne pomeni, da igralec pride iz našega mladinskega pogona. El Shaarawy ni prišel, a smo ga kupili, ko je bil še relativno mlad in mu pomagali, da je dozorel,« je novo vizijo kluba obrazložila Berlusconijeva in zatrdila, da nesramno bogatim klubom, kot je prav PSG, ne zavida.

»Nobenemu ne zavidamo. Smo klub z največ naslovi na svetu. Osebno občudujem le klube, kot je Bayern München, ki mu je uspelo vzpostaviti dober ekonomski model.«