Ni skrivnost, da je letošnja sezona za vas neuspešna. Kako na vas vplivajo rezultati, ki so slabši od pričakovanih?

Sam imam že od nekdaj svojevrsten način, kako se lotiti dela, in doslej se je izkazal za uspešnega, konec koncev smo s to strategijo štirikrat zapored postali svetovni prvaki. Vedno damo od sebe maksimum, živimo za šport in smo osredotočeni. Dokler vem, da dam vse od sebe in dela bolje ne morem opraviti, nisem slabe volje.

Toda v letošnji sezoni ta maksimum očitno ni dovolj, da bi lahko zmagovali.

Res smo letos naredili nekaj napak, toda te so nam dale priložnost, da se iz njih nekaj dobrega naučimo, zato sem prepričan, da naše najboljše letošnje dirke še prihajajo. Mislim, da smo bili zelo močni v Maleziji in Angliji, toda vso slavo seveda poberejo zmagovalci, kar je pošteno. Tako je pač v športu: zmagovalec pobere vse!

Ste se že sprijaznili, da letos ne boste še petič postali svetovni prvak?

Matematično gledano imam še vedno možnosti, da postanem prvak. Toda tudi v sezonah, ko sem postal prvak, nisem bil osredotočen zgolj na naslov, pomembna mi je bila vsaka dirka posebej in na koncu je štel rezultat. Podobno počnem tudi letos, delam korak za korakom v pravi smeri.

Kdaj vas bodo poklicali odgovorni zveze Fia, da jim izročite pokal, namenjen svetovnemu prvaku, da ga bodo spolirali in nanj najverjetneje vgravirali novo ime?

Mogoče pa mi ga vendarle ne bo treba izročiti... Je pa res, da mi trenutno zvezde niso naklonjene. Morebiti pa jim bom rekel, da sem pokal izgubil ali pa da so mi ga ukradli (smeh). Praviloma je pokal treba vrniti oktobra. Ne vem pa, zakaj potrebujejo tri mesece, da nanj vgravirajo eno ime in en podpis.

Torej bo na polici sobe vaše hiše manjkal pomemben del vaše uspešne zgodovine?

Dobil bom repliko pokala, a seveda priznam, da to ni enako.

Ste se letos kaj spremenili, ko se vam uvrstitve na stopničke vse bolj izmikajo?

Odkar sem vstopil v svet formule 1, se nisem prav nič spremenil. Res je, da letos še nisem slavil zmage in sem prvi, ki mora najti vzroke za neuspeh, toda govoriti o velikem neuspehu je vendarle nekoliko pretirano. Med konstruktorji smo še vedno na drugem mestu. Zame je pomemben občutek, da napredujemo, in ne gledam na stvari zgolj črno-belo. Seveda pa si ne delam iluzij, saj prav nič ni tako sladko kot okus šampanjca po zmagi.

Težave vam povzročata motor in elektronika. Svetovalec moštva Helmut Marko je dejal, da so potrebne hitre spremembe, saj je sicer lahko ogrožena tudi prihodnja sezona.

Res je, težave imamo z motorjem, a je vprašanje, koliko lahko Renault stori, saj spremembe čez noč niso mogoče. Če me vprašate, ima podobne težave Ferrari.

Za Red Bull tekmujete že šesto sezono. Včasih sprememba naredi čuda. Se vidite za volanom dirkalnika kakšnega drugega moštva?

Da spremembe naredijo čuda, dobro vem sam, ko sem iz Tora Rossa prestopil k Red Bullu in štirikrat postal svetovni prvak.

Lahko kmalu pričakujemo novo čudo?

Trenutno sem osredotočen na dirkanje za Red Bull in opažam, da gredo stvari resda z majhnimi koraki na bolje. O morebitnem prestopu prihodnjo sezono ne razmišljam, moja pogodba z Red Bullom je jasna.

Povzeto po formula1.com