Karavana formule 1 je po 11 letih znova zavila k naši severni sosedi. V prenovo dirkališča v Zeltwegu so vložili kar 200 milijonov evrov, na trasi pa sta se odlično znašla oba Mercedesova voznika. Nico Rosberg je tako slavil zmago, družbo mu je delal drugouvrščeni Lewis Hamilton, korak na najnižjo stopničko pa je naredil Valtteri Bottas, voznik Williamsa, ki prav tako uporablja motorje podjetja iz Stuttgarta.

Da je bil prav Nemec Rosberg najbolj nasmejan, ni nič čudnega, s šesto zmago v karieri je statistično prehitel tudi očeta Kekeja, svetovnega prvaka iz leta 1982, ki je v karieri zmagal »le« petkrat, Nico pa se je s tem postavil ob bok Gillesu Villeneuvu, Jochenu Rindtu in Johnu Surteesu, ki so zmagali po šestkrat. »Lepo je biti najhitrejši pred 100.000 gledalci, to noro vzdušje sem čutil tudi v kokpitu. A ni bilo enostavno, imeli smo kar nekaj težav, precej stvari na dirkalniku, na primer zavore, so bile na zgornji meji vzdržljivosti, saj sem moral presneto paziti, kaj delam z njimi, da so zdržale do konca. Lepo je takole z zmago še malce povečati vodstvo v skupni razvrstitvi,« je povedal Nico Rosberg.

Njegov moštveni tovariš, Britanec Lewis Hamilton, je imel težke kvalifikacije, saj je dirko začel z zanj skromnega devetega mesta, a odlično odpeljani prvi krog na dirki ga je hitro pripeljal na drugo pozicijo: »Po vsem, kar se je dogajalo na kvalifikacijah, sem šel v dirko trdno odločen, da bom izkoristil vsako priložnost in potencial dirkalnika. In to sem tudi storil, bil sem malce agresivnejši, a tudi previden. Napako sem naredil pri postanku, to moram še dobro analizirati. A dvojna zmaga za našo ekipo je fantastična, zdaj gremo lahko zelo optimistično v naslednjo dirko.«

Pri Mercedesu so bili z njunima uspehoma zelo zadovoljni, vodja ekipe Toto Wolff je povedal, da so bili na komandnem pultu med dirko nervozni, saj so imeli pri obeh dirkalnikih kar nekaj malih črnih točk, najbolj so jih pestila pregrevanja določenih sklopov na dirkalnikih. A z dobrim upravljanjem in sprotnim obveščanjem obeh dirkačev je tehnika na koncu le zdržala. Niki Lauda, prav tako eden od vodilnih mož v ekipi, je dodal: »Nisem pričakoval tako dobrega prvega kroga Hamiltona. S tem si je zagotovil drugo mesto, saj vemo, da v Zeltwegu ni lahko prehitevati. Oba dirkača sta bila kos svoji nalogi, med dirko sta imeli več opravka z lastnima dirkalnikoma kot s tekmeci.«

Pri Williamsu so bili seveda veseli tretjega in četrtega mesta, Finec Valtteri Bottas je tako prvič v karieri stopil na zmagovalne stopničke, seveda nasmejan: »Kaj naj rečem? Dolgo sem delal za to, lani smo imeli res težko sezono, to je zdaj že poplačilo za vložen trud. Tretje mesto je prišlo v pravem trenutku, to smo zelo potrebovali. Podobnega mnenja je bil tudi četrtouvrščeni Brazilec Felipe Massa, ki si je po najboljšem startnem mestu vseeno obetal malce več: »Malo sem razočaran, tega ne morem zanikati. Postanek v boksih ni bil optimalen, potem sem obtičal v prometu, kar me je stalo stopničk.« Tudi vodja ekipe Claire Williams, sicer hči solastnika ekipe Franka Williamsa, je bila zadovoljna: »Po startu smo lahko malce pritiskali na oba mercedesa, a vedeli smo, da za zmago še nismo dovolj hitri. Vseeno je dober občutek, ko imaš oba dirkača takoj za obema mercedesoma, vsi smo si zaslužili tak rezultat.«

Domače moštvo Reb Bull, katerega lastnik je Avstrijec Dietrich Mateschitz, je doživelo hladen tuš. Po obetavnem začetku Avstralca Daniela Ricciarda in ponovno podrejeni vlogi Nemca Sebastiana Vettla, je slednji v drugem krogu parkiral ob stezi. Ko so že vsi mislili, da je dirke zanj konec, je ponovno speljal, nekaj časa vozil s krogom zaostanka, si polomil še sprednje krilce, da bi na koncu vseeno parkiral v boksih, ker je ekipa ocenila, da bodo raje varčevali z motorjem. »Ne vem, kaj je bilo, nenadoma nisem mogel več dodajati plina, motor se sploh ni odzival. Potem so mi iz ekipe svetovali, kaj naj naredim z nastavitvami, in nenadoma je motor ponovno oživel. Seveda sem razočaran, ravno na domači dirki za Red Bull se nam je to zgodilo, a tudi iz tega se moramo kaj naučiti,« je povedal Sebastian Vettel. Daniel Ricciardo se je s prehitevanjem v zadnjem krogu še uspel prebiti na osmo mesto. Precej bolj kritičen je bil vodja ekipe Christian Horner: »Bila je stvar elektronike, a pri Renaultu so potrebovali ogromno časa, da so dojeli, kaj je narobe. Mi sami seveda ne moremo in ne bomo izdelali novega motorja, to je naloga Renaulta.« In kako nizko so padli pri Renaultu, pove podatek, da je med deseterico najboljših kar sedem vozilo dirkalnik z Mercedesovim motorjem. Statistiko so Nemcem pokvarili že omenjeni Ricciardo ter oba dirkača Ferrarija, Španec Fernando Alonso na petem in Finec Kimi Räikkönen na desetem mestu. Še en dokaz, da je Alonso iz rdečega dirkalnika tudi to pot potegnil res največ, če ne celo več, kot je dirkalnik trenutno zmožen doseči.

Naslednja dirka bo na sporedu 6. julija v Silverstonu.