Kot se rado zgodi, je zmagovalec tisti, ki naredi manj napak. Na dirki formule 1 v priljubljenem Spaju je bil to Daniel Ricciardo, ki je unovčil spor med obema dirkačema Mercedesa, predvsem pa dobro uporabil vse prijeme, ki jih je ekipa Red Bull naredila s ciljem, da bi njihova dirkalnika dosegla višjo končno hitrost. To je Avstralcu še kako pomagalo in je dejal: »Vesel sem, da je toliko gledalcev uživalo z menoj na tej dirki. Je pa občutek drugačen, če vodiš velik del dirke, saj si lahko sam malce razporejaš moči in se koncentriraš na daljši rok. Dobro sem si pripravil teren, ekipa je vse naredila prav, proti koncu sem samo upal, da bo dirkalnik zdržal. In je, saj sem lahko v zadnjem krogu celo odpeljal svoj najhitrejši krog na dirki.«

Sprva je vse kazalo na nov idealen razplet v ekipi Mercedes, saj sta bila od starta dalje oba njihova dirkača precej hitrejša. A Nemec Nico Rosberg vseeno ni mogel »požreti« slabega starta in je v drugem krogu, na veliko ogorčenje ljubiteljev formule 1, še bolj pa vodstva ekipe Mercedes, vztrajal tam, kjer ni bilo prostora za dva dirkalnika. In trčil v Britanca Lewisa Hamiltona, pri čemer je poškodoval sprednje krilce, Hamiltonu pa preluknjal pnevmatiko ter z enim manevrom obema uničil dirko. »Bila sva blizu, preblizu. Žal se je to zgodilo in oba sva imela uničeno dirko. Res pa je tudi, da sem sicer pričakoval več, nisem se dobro počutil v dirkalniku, rezultat je na koncu slab za celo ekipo,« je dejal Nico Rosberg. Mogoče za ekipo, zanj zagotovo ne, saj je dobil 18 točk za drugo mesto, Hamilton pa je moral po nasvetih iz garaže predčasno končati dirko, saj si je v krogu, ki ga je odpeljal s preluknjano pnevmatiko, privozil prevelik zaostanek. Po dirki se je moral Lewis Hamilton na vso moč brzdati, da je obdržal kolikor toliko diplomatski obraz: »Ni lahko požreti takega odstopa, predvsem ker je bil nepotreben. A vse je šlo narobe, preluknjana pnevmatika je precej poškodovala dno dirkalnika, ki je bil potem skoraj nevozen. Nočem ocenjevati, kdo je kriv in kdo ne, o tem se bomo pogovorili v ekipi. Vem samo, da sem bil sredi ovinka in sem od zadaj začutil udarec.« Rosberg sicer ni deloval prepričljivo, napak je med vožnjo kar mrgolelo, zato ne preseneča dejstvo, da je zmago tako rekoč poklonil Red Bullu. Z manevrom si ni pridobil novih prijateljev, na zmagovalnih stopničkah so ga gledalci glasno izžvižgali, bolj oster pa je bil eden od ključnih mož pri Mercedesu Niki Lauda, ki je pokomentiral: »Razumel, bi, da bi se kaj takega zgodilo v zadnjem krogu, če bi se odločalo o naslovu prvaka. A da je to zgodi v drugem krogu 44 krogov dolge dirke, to je za Mercedes nesprejemljivo. Nico je naredil veliko napako, moral bi dati prostor Lewisu. Priložnosti za prehitevanje bi bilo kasneje še veliko, tako pa smo ostali brez dvojne zmage, ki bi si jo lahko zlahka privozili. Zdaj se bomo res usedli z dirkačema, nič ne bomo pometali pod preprogo in se 'jajcali' naokoli. Takih napak naša ekipa ne potrebuje.«

Nekdanji dirkač formule 1 Alexander Wurz pa meni, da je šlo za klasično dirkaško napako, ki sicer ne zahteva kakšnega posebnega ukrepanja vodstva dirke, podobno si je v zadnjem krogu privoščil tudi Španec Fernando Alonso (Ferrari), ko je trčil v Nemca Sebastiana Vettla (Red Bull), da pa je res, da so si drugi dirkači v takih situacijah pustili malce več prostora. Tretjeuvrščeni Valtteri Bottas (Williams) postaja počasi stalen gost zmagovalnih stopničk, Finec je na koncu dirke mojstrsko prehitel rojaka Kimija Räikkönena (Ferrari), med samo dirko pa pokazal veliko mero zrelosti in ravno pravšnjo mero agresivnosti: »Lahko se navadim na to, da sem na zmagovalnih stopničkah. A da bom enkrat prišel na najvišjo, bomo morali res še veliko postoriti. Kar nekaj dirkačev je enostavno hitrejših, zato bi za kakšno zmago potrebovali tudi veliko sreče. A delamo na tem, da bomo vedno dovolj blizu, da presenetimo.« Naslednja dirka bo 7. septembra v Monzi.