Moštva so imela pred sezono možnost opraviti tri sklope uradnih testiranj, ki so jih različno uspešno izkoristila. Pri največjih niso ničesar prepustili naključju, na stezo so poslali tako svoje dirkače kot testne voznike, da bi s čim več prevoženimi kilometri pridobili dragocene podatke za razvoj dirkalnikov in piljenje še zadnjih podrobnosti.

Nekateri, kot je Force India, pa so komajda ujeli kakšen dan na asfaltu, ker so krepko zamujali z izdelavo bolida za sezono 2015. Spet tretji, kot McLaren, pa so imeli smolo zaradi dirkaške nesreče - a Fernando Alonso je po trdem bližnjem srečanju z zaščitnim zidom in nekaj dneh v bolnišnici zdaj spet nared za prvo dirko.

Mercedes hiter in vzdržljiv

Vodstvo tekmovanja je posredovalo podatke o opravljenem delu moštev v 12 uradnih testnih dneh. Mercedes je tudi pred novo sezono pokazal zastrašujoče dobro formo in vzdržljivost; svetovni prvak Lewis Hamilton je imel neuradno drugi najboljši čas na zadnjem sklopu v Barceloni, prevozil pa 124 krogov. Še bolj delaven je bil njegov moštveni sotekmovalec, svetovni podprvak Nico Rosberg, ki se lahko pohvali z najboljšimi časi in kar 254 prevoženimi krogi.

Blizu so bili po časih in prevoženih krogih tudi pri Williamsu (Valtteri Bottas in Felipe Massa), pa pri Ferrariju, kjer so lahko zadovoljni predvsem z novincem Sebastianom Vettlom, nekdanji štirikratni svetovni prvak je z "rdečo boginjo" prevozil 272 krogov. Visoko je tudi novinec v karavani, Sauberjev dirkač Felipe Nasr, uspešen je bil tudi še neizkušeni sin slavnega očeta, novi dirkač Tora Rossa Carlos Sainz mlajši, med bolj razočaranimi pa je lahko novi nosilec Red Bullove zastave Avstralec Daniel Ricciardo, ki je s časi pristal v spodnjem delu. McLaren je po smoli Alonsa v zadnjem sklopu vpoklical testnega voznika Kevina Magnussena, a so se njihove težave nadljevale in tudi on je prevozil le malo krogov.

Skupno so bili nazadnje v Barceloni najbolj pridni pri Sauberju s 545 prevoženimi krogi oziroma 2536 km, sledijo Ferrari (488/2271 km) in Toro Rosso (442/2057 km), Mercedes je v zlati sredini (378/1759 km), Red Bull (359/1671 km) in McLaren (177/823 km) pa na repu.

V seštevku celotnih predsezonskih testiranj pa je največ delal Rosberg (759 krogov/3463 km) pred Nasrom (649/2976 km) in še enim sinom slavnega očeta Maxom Verstappnom (617/2834 km). Med rednimi vozniki pa sta daleč v ozadju oba McLarnova dirkača.

Lauda: Naša prevlada se bo počasi rušila

A kljub prevladi na testiranjih eden od vodilnih pri Mercedesu, nekdanji dirkač in zdajšnji svetovalec Niki Lauda opozarja, da sezona ne bo potekala tako gladko. "Čaka nas zanimiva sezona, v kateri se ne bo vse vrtelo samo okrog Mercedesa. Prevlada se bo počasi rušila," meni nekdanji trikratni svetovni prvak. Lani sta Hamilton in Rosberg dobila 16 od 19 dirk, cilj Laudove ekipe pa je ubraniti naslova v konstruktorskem in vozniškem seštevku.

"V vozniški konkurenci najbrž ne bomo več gledali samo obračuna med Lewisom in Nicom. Zanesljivo se bo vmešal vsaj še en dirkač," pravi Lauda in opozarja, da so po testiranjih sodeč najmočnejši izzivalci pri Williamsu in Ferrariju. Zadržan je bil pri McLarnu, po njegovem mnenju se poznajo težave zaradi prehoda k novemu opremljevalcu z motorji (Honda), v sezoni pa se lahko stvari še spremenijo.