Po razočaranju nad premočno zmago Sebastiana Vettla in Red Bulla si mnogi od VN Malezije obetajo veliko več. Novi tehnični sistemi, predvsem pomično krilce in sistem KERS, naj bi tukaj bolj prišli do veljave, saj je steza dovolj hitra in ima dovolj ravnih odsekov, da bi se zadeva lahko pokazala v svetlejši luči.

"Pomično krilce ima v Sepangu več možnosti, da pomaga dirkačem," je povedal osmoljenec prve dirke Mark Webber in dodal: "V Avstraliji je zadnji ovinek prehiter, da bi se zaradi pomičnega krilca lahko približali tekmecu na primerno razdaljo za prehitevanje. Upam, da bo v Maleziji zgodba povsem drugačna. Če tukaj ne bo delovalo, potem res ne vem, kje bi še lahko." Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) je točko za merjenje zaostanka zasledovalca, na osnovi katerega lahko potem na dolgi ravnini uporabi gibljivo krilce, določila 207 metrov pred zadnjim ovinkom na stezi.

Pri Red Bullu so tudi prepričani, da bo Mark Webber ta konec tedna bližje Sebastianu Vettlu, šele danes pa se bodo odločili, ali bodo v dirkalnika vgradili sistem KERS. Če ga ne bodo, se bo to bolj poznalo kot v Avstraliji (tam sta dirkača Red Bulla zaradi pregrevanja dirkala brez tega pomagala), kajti tako McLaren kot Ferrari sta tekmecu bližje, kot bi mnogi pričakovali. Srebrni sicer priznavajo, da jih čaka še veliko dela, enako trdijo pri Ferrariju. "Predvsem si moramo prizadevati za to, da bosta naša dirkalnika hitra v kvalifikacijah. Torej je ključna hitrost v enem samem krogu. Brez dobrih kvalifikacij je potem težko izgubljeno nadomestiti na dirki," je prepričan vodja Ferrarija Stefano Domenicali. O tem, kako je s prihodnostjo Felipeja Masse, Italijan ni hotel govoriti, a dejstvo je, da je Brazilec sezono začel več kot očitno v senci Fernanda Alonsa, Ferrari pa si ne more privoščiti, da bi imeli le eno železo v ognju.

Veliko presenečenje prve dirke Renault seveda tudi na novi dirki cilja na dobro uvrstitev. Pri Renaultu pravijo, da bo letos Vitalij Petrov zares lahko pokazal, kaj zna. Lansko sezono je namreč začel z izredno malo testnimi kilometri, steze so bile v veliki meri zanj povsem nove, letos pa pozna veliko bolje tako dirkališča kot sistem dela v ekipi. Vse to pa drugemu Renaultovemu dirkaču Nicku Heidfeldu ne pomaga prav veliko, saj se bo moral precej bolj potruditi, da bo svoje izkušnje unovčil tudi na stezi. Zato pa so pri Renaultu lahko ponosni na svoj motor, ki velja za približno 10 odstotkov bolj varčnega od motorjev tekmecev, kar s pridom izrabljajo tudi pri Red Bullu.

Malezija bo prva zares ostra preizkušnja tudi za Pirelli. Pnevmatike so še vedno mala neznanka za marsikaterega dirkača, vročina v Maleziji pa bo "črno zlato" postavila pred veliko preizkušnjo. Nekateri poznavalci celo napovedujejo, da bi lahko v Sepangu, če bo vreme sočno in vroče, videli celo po štiri postanke posameznega dirkača v boksih. A vremenoslovci napovedujejo temperature krepko nad 30 stopinj Celzija in veliko možnost posameznih neviht skozi celoten konec tedna. Dežne Pirellijeve pnevmatike bi bile v tem primeru prav tako novost in če ne pomaga Ecclestone, ki se zavzema za umetno namakanje stez med dirko, bo pomagala narava.