Je vaše delo, odkar je Tina Maze osvojila zlati olimpijski kolajni, še posebno lahko?

Tina je bila uspešna v zadnjih štirih letih, ti kolajni nista prvi, ki ju je osvojila. Zdaj je dosegla vse: bila je svetovna prvakinja, olimpijska prvakinja in zmagovalka skupnega seštevka svetovnega pokala. Olajšala mi je delo z vsemi uspehi, ki jih je dosegla v zadnjih letih. Mislim, da se ne bo veliko spremenilo. Morda jo bodo le ljudje po svetu bolje poznali. Svetovni pokal in svetovno prvenstvo sta priljubljena predvsem v alpskih državah, medtem ko olimpijske igre zajemajo precej širše območje. Po uspešnih igrah v Sočiju bo več ljudi v več državah poznalo njeno ime. Po sezoni bomo dobili veliko prošenj za intervjuje iz drugih držav, ampak tako je bilo že lani. S športnega vidika je tisto, kar je dosegla lani, veliko večja stvar kot dve popolni vožnji na olimpijskih igrah. Olimpijska tekma traja le en dan, če želiš preseči 2400 točk v svetovnem pokalu, moraš biti pa vsak konec tedna na zmagovalnem odru.

Bi po olimpijskih igrah Tina Maze lahko postala bolj zanimiva za severnoameriški trg?

Lani so na finalu svetovnega pokala v Lenzerheideju pokazale zanimanje zanjo nekatere velike ameriške televizijske hiše, kot je NBC, ki je delal zgodbe pred olimpijskimi igrami. Po drugi strani alpsko smučanje v ZDA ni najbolj priljubljeni šport. Lindsey Vonn, Bode Miller, Julia Mancuso, Ted Ligety so odlični športniki, a v ZDA niso tako prepoznavni. Malo drugače je z Vonnovo, ker je v zvezi s Tigrom Woodsom. Prav gotovo bo vedno tudi s strani ameriških medijev obstajalo nekaj zanimanja, toda treba je vedeti, da alpsko smučanje ni razširjeno po svetu.

Kako je s pogodbami, ki jih ima Tina Maze sklenjene s sponzorji?

Večina je bila podpisanih pred olimpijskimi igrami za prihodnja leta. V njih so vsi scenariji, od najslabšega, to je poškodba, do najboljšega, zlate kolajne.

Kaj nima najpomembnejših pogodb sklenjenih do konca prihodnje sezone?

Še dlje. S Stöcklijem in Filo imamo pogodbi sklenjeni tudi za obdobje po koncu kariere.

Se lahko zgodi, da bo zaradi teh pogodb smučala dlje?

To ničesar ne spremeni. Najpomembnejša je motivacija. Lani je Tina rekla, da je osredotočena na smučanje do svetovnega prvenstva v Vailu leta 2015. Ne vem, ali bo motivirana še za eno leto, za dve… Glede na to, da vem, kako resno dela, mislim, da bo po tej sezoni potrebovala dober počitek. Če se bo potem odločila za še eno sezono, ste lahko prepričani, da jo bo opravila zelo profesionalno in da bodo njen cilj zmage.

Menite, da bi lahko končala kariero že po tej sezoni?

Ne vem. Vse je odprto. Zdaj jo lahko pustimo, da uživa in tekmuje, saj jo čaka še nekaj tekem.

Bi lahko po karieri počela kaj podobnega, kot bo Fränzi Aufdenblatten, ki se bo pridružila vaši agenciji?

To bilo super. Toda vse je odvisno od njenih želja. Vem, da ima rada otroke. Morda si želi svoje izkušnje prenašati na mlajše športnike. Ali pa želi oditi iz smučanja. Tina ima ogromno možnosti. Je zelo inteligentna. Najprej želi končati študij na pedagoški fakulteti. Mislim, da jo zelo zanima delo z mlajšo generacijo. Morda v športu, morda kot učiteljica.

Veliko je bilo povedanega o njeni osebnosti. Kako jo vidite vi?

Rekel bi, da je Tina ena največjih profesionalk, kar sem jih videl. Je perfekcionistka. Če nekaj ni narejeno popolno, to zanjo ni dovolj dobro. To je zelo pomemben del njenega značaja. Poleg tega je strastna športnica. Pozabljamo, da obožuje svoj šport. Če ne bi bila takšna, ne bi mogla tako trdo trenirati. Obenem je zelo občutljiva. Morda preveč. Zato to včasih pride ven tako na negativen kot pozitiven način. Je bistra.

Vam je težko delati z njo v trenutkih, ko so emocije zelo negativne?

Tino poznam 14 let. Imam dovolj izkušenj, zato je moje delo nekaj lažje. Včasih je težko, drugič lahko. Ko delaš z izjemnimi ljudmi, v športu, znanosti ali kulturi, je tako. In Tina je izjemna športnica. Jaz imam priložnost učenja iz tega odnosa. Upam, da se tudi ona uči od nas. Moja definicija je, da ko delaš z izjemnimi ljudi, moraš tudi sam sebe potiskati proti izjemnosti. Tudi mi lahko na tak način postanemo boljši.

Koliko približno sta vredni dve zlati olimpijski kolajni?

Imamo bonuse za kolajne. Resnična vrednost olimpijskega odličja pa je morebitno zanimanje novih sponzorjev. Edini problem je, da v smučanju nimaš povsem prostih rok. Imaš sponzorje nacionalne smučarske zveze, ki jih je treba predstavljati, pa lastne sponzorje. Tina potrebuje tudi čas za počitek in trening. Sponzorji pomenijo odgovornost. Na določeni točki dosežeš limit. Moj cilj je najti deset dobrih sponzorjev, vključno z opremljevalci. Smo skoraj tam. Moja služba je, da skrbim za to, da ima Tina poleg obveznosti do sponzorjev dovolj časa za počitek in trening. Ni veliko prostora za nove sponzorje. Mora iti za dobro blagovno znamko, ki bo Tini sledila več let, tudi če konča kariero. Moramo jo pripraviti na obdobje po karieri.