Število premier ostaja enako, torej šest na velikem odru in dve na Mali sceni. Programsko MGL ostaja zvesto svojim temeljnim usmeritvam - torej prodreti med čim širšo populacijo, in to ne le s pomočjo komedij, temveč tudi z uprizarjanjem sodobnih del iz slovenske in svetovne dramatike. Tudi klasikom se niso odpovedali: sezono bodo namreč na velikem odru odprli s Shakespearovo komedijo Kar hočete v režiji Slobodana Unkovskega in prevodu Milana Jesiha ; ta je omenil, da gre zaradi duhovitih dialogov in številnih besednih iger za eno od prevajalsko najzahtevnejših Shakespearovih dram.

Oktobra bo sledila premiera komedije Božič pri Cupiellovih Eduarda de Filippa; igro o življenju, ljubezni in sanjah malih ljudi z mediteranskim priokusom je na novo prevedel Srečko Fišer, režiral pa bo Mario Uršič . Vrhunec sezone naj bi bila Lepa Vida Ivana Cankarja; njegovo najbolj izpovedno in lirsko dramo bodo na novo postavili skoraj natanko petdeset let po prvi premieri v MGL. Režijski izziv je sprejel Mile Korun , ki meni, da bo potrebno predvsem na novo premisliti pojem hrepenenja, ki je konstitutiven za Lepo Vido: "V predstavi bom skušal soočiti dva različna obraza Ivana Cankarja, zato bi jo morda lahko imenovali Lepa Vida in njena dvojnica."

Prvo slovensko uprizoritev igre Arthurja Millerja, ki za zdaj nosi delovni naslov Usodna vožnja (prevaja Alja Predan), bo režiral Vinko Möderndorfer . Po režiserjevem mnenju je to besedilo, ki je bolj humorno, kot bi morda od Millerja pričakovali, vendar hkrati odpira eksistencialne teme, kot sta smrt in samota. "Predvsem pa ga določa petero izvrstnih dramskih likov, ki ponujajo možnost za velike igralske kreacije," še dodaja Möderndorfer. Noviteta na slovenskih odrih bo tudi črna komedija irskega dramatika Martina McDonagha Pokveka z Inishmaana v prevodu Zdravka Duše in režiji Mateje Koležnik . Dramaturginja predstave Ira Ratej napoveduje duhovito besedilo, ki se kljub žalobnemu okolju, v katerem se dogaja, izogiba nepotrebni sentimentalnosti in moraliziranju. Ob izteku sezone bo ponovno na vrsti novo slovensko dramsko besedilo, "navidezna komedija" Srebrno rebro Milana Jesiha; sam avtor jo označuje za "burkasto igro navideznih videzov", v kateri se smeh ob soočenju s svetom vsakdanjosti na koncu izkaže za grozljivega.

Mala scena MGL v zadnjem času doživlja preporod: izvorno namenjena besedilom, ki razpirajo marginalne, skrajne teme, kakršne abonmajskemu občinstvu morda niso blizu, je postala prostor, skoraj vedno razprodan ob uspešnih predstavah, kot sta Prizori iz zakonskega življenja ali Zgodba o uspehu . Na njej bodo letos postavili dve prvi slovenski uprizoritvi: Anna Weiss Mika Cullena v režiji Zvoneta Šedlbauerja in prevodu Alje Predan odpira problematiko spolne zlorabe v mladosti, a tudi relativnosti spomina, Hrošč beograjskega dramatika Mladena Popovića v režiji Aleksandra Popovskega pa pripoveduje zgodbo o generaciji, ki odrašča v vojnem okolju, razpeta med krutim okoljem in lastnimi čustvi.

Sicer pa v MGL ob okrogli obletnici načrtujejo še nekatere spremljevalne dogodke; tako pripravljajo knjigo o zgodovini Mestnega gledališča (ureja jo Alenka Klabus Vesel, sicer hišna arhivarka) in dve razstavi. Kot je ob tem omenil Boris Kobal, nameravajo odpreti tudi "prostor spomina", za začetek z dvema kipoma pomembnih oseb iz slovenske gledališke zgodovine, Jožeta Tirana in Lojzeta Filipiča. Ob tem bodo poleti popolnoma prenovili dvorano, namestili nove sedeže in zamenjali klimo, prišlo pa je tudi do manjših sprememb v igralskem ansamblu: odšli so Jožef Ropoša, Violeta Tomič in Jernej Kuntner, vrnil se je Gregor Čušin, nova člana pa sta Uroš Smolej in Iva Krajnc.

Na žalost bo potrebno program izpeljati z zmanjšano podporo ministrstva za kulturo (njihov predlog je tudi nominalno manjši od lanskega), zato v MGL računajo predvsem na zvestobo svojih gledalcev - ti so namreč v lanskem letu poskrbeli kar za 86-odstotno zasedenost dvorane. "Odpovedali smo se `komercialnosti`, karkoli naj bi že to pomenilo, in se odločili, da damo prostor umetniškim ambicijam - očitno je bila to pravilna odločitev," je še dodal Boris Kobal. Tadej Toš in Iva Krajnc sta bila za vlogi v predstavi Ognjeni obraz nagrajena na nedavnem reškem Festivalu malih odrov. Iva Krajnc bo od septembra tudi nova članica ansambla MGL.