''V podjetju SAOP smo se zadnja leta posvetili izboljšavam pri upravljanju s človeškimi viri, saj se zavedamo, da lahko le s sodelovanjem in s kar največjim prispevkom vsakega zaposlenega ohranjamo svojo konkurenčnost in poslovno uspešnost,“ je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP. S pridobitvijo certifikata ''Družini prijazno podjetje“ potrjujejo kakovostno delo pri kadrovskem vodenju in nadgrajujejo priznanje ''Najboljši zaposlovalec“, ki ga je podjetje doseglo na izboru Zlata nit 2010. V SAOP se zavedajo, da so zaposleni postavljeni pred vedno bolj zahtevne naloge, saj sama proizvodnja računalniških programov zaradi naglega razvoja informacijskih tehnologij in hitrega zastaranja znanja terja od njih visoko angažiranost tudi izven rednega delovnega časa.

Za sprejetje osnovnega certifikata ''Družini prijazno podjetje“ so v SAOP-u sprejeli štiri obvezne in šest dodatnih ukrepov, ki so tako zastavljeni, da so ugodni tudi za zaposlene brez družin. Med obveznimi ukrepi pri obravnavi družini prijaznega podjetja so komuniciranje z zaposlenimi, komunikacija z javnostjo, mnenjske raziskave med zaposlenimi in izobraževanje oziroma informiranje za vodilne. Med šestimi neobveznimi ukrepi, ki jih je podjetje uveljavilo pa so upravljanje z delovnim časom, možnost izmeničnega dela od doma, določitev pooblaščenca/ke za vprašanja usklajevanja poklica in družine ter enakih možnosti, dan odprtih vrat, obdaritev novorojenca in otroci v organizaciji.