Na sestanku z direktorjem podjetja se je Omerzel dogovoril, da bo direktor stopil v kontakt s principalom švicarskega podjetja Boschung Mecatronic. Dogovorila sta se tudi o vseh postopkih, ki bodo šli zlasti v tej smeri, da bo Lastinski dal vso podoro tako principalu kot podjetju, ki ga bo Boshung izbral za nadaljevanje tega posla.

Ob tem je minister na današnji novinarski konferenci še poudaril, da so letos že opravili vsa vzdrževalna in ostala potrebna dela za pripravo sistema na zimo, zato Družba za avtoceste v RS (Dars) ne bo imela nobenih težav.

Na vprašanje, ali je uradno že sporočil Darsu, da njegovo zasebno podjetje odstopa od posla, pa minister ni konkretno odgovoril. Dejal je le, da »vse te postopke, v katere je med drugim vključen tudi Dars«, pelje dalje direktor.

V Darsu sicer še do četrtka popoldne uradno niso bili seznanjeni z odstopom Omerzelovega podjetja od posla.

Podjetje Lastinski, ki je v 100-odstotni lasti ministra Omerzela, ima sicer veliko poslovnih partnerjev tako v Sloveniji kot v tujini. A minister jih, kot pravi, ne želi javno izpostavljati.

Ponovil je tudi, da o odstopu ne razmišlja in da je minister postal zato, ker želi v državi narediti red. »Boril se bom do konca in prepričan sem, da obvladujem svoj resor«, je dodal.

Kanal A je sicer v sredo poročal, da je 27. oktobra potekla pogodba med družbo Lastinski in Darsom o rednem vzdrževanju cestno-vremenskih postaj. Ta je brez DDV vredna 177.080 evrov, z DDV pa 212.496 evrov. Na Darsu so potrdili, da je postopek sklenitve nove pogodbe »v fazi pred sklenitvijo pogodbe«.

Omerzel, ki je na dan zaslišanja pred prevzemom položaja pred pristojnim parlamentarnim odborom obljubil, da ne bo širil obsega poslovanja z državo in da ne bo podpisoval novih pogodb, je v sredo na vprašanje, ali se poslu odpoveduje, dejal, da se odpoveduje 150.000 evrom.

Pred četrtkovo sejo vlade pa je novinarjem pojasnil, da gre pri sporni pogodbi z Darsom za nekaj, kar je njegovo podjetje že več let delalo za Dars. Tako po njegovih navedbah ne gre za novo pogodbo, a ne glede na to se je odločil, da te pogodbe ne bodo podpisali.

Podjetje Lastinski je namreč avgusta pridobilo novo licenco podjetja Boschung Mecatronic, kar pomeni, da so dobili ekskluzivo pri opravljanju vzdrževalnih del omenjenih cestno-vremenskih postaj v Sloveniji.

Kdo bo po novem skrbel za vzdrževanje cestno-vremenskih postaj, bo po ministrovih besedah odvisno od Darsa in Boschunga. Ali se lahko posel za Dars podraži, pa ni mogel komentirati.

O taktiziranju ministra Omerzela pišemo tudi današnji tiskani izdaji dnevnika.