Stroka šla po pravilni poti

Zaplet je nastal z vinjetami za vozila, katerih višina nad prvo osjo presega 1,30 metra. Kot je pojasnil, sta nosilnost vozila in 1,3 metra tisto, kar definira, kaj je kombinirano vozilo. »Mislim, da je tisto, kar je stroka naredila, pravilna pot. Prišlo je do nekaj mejnih primerov, ki jih trenutno rešujemo,« je dejal in spomnil na družine z več otroki in invalide.

Problematiko velikih družin in invalidov rešujejo skupaj z ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, je povedal Omerzel, dodal pa, da bi nižje cene za te dve skupini pomenili diskriminacijo za celotno Evropo, saj bi potem tudi tujci, ki bi spadali v te dve skupini, zahtevali nižjo ceno vinjete. Tako bi lahko npr. tudi romunska in nemška družina od slovenske strani zahtevali, da jim proda vinjeto po prejšnji ali znižani ceni, »kakršnakoli že ta bo«. Tako bosta ministrstvi skušali priti do neke druge rešitve.

V NSi so že pred dnevi opozorili, da vlada s tem nalaga dodatno finančno breme številčnejšim družinam, ki ta vozila potrebujejo za prevoz otrok, pa tudi družinam z otroki s posebnimi potrebami oz. družinskimi člani, ki so gibalno ovirani.

220 evrov za letno vinjeto

Vlada je prejšnji teden sprejela nov sistem cenovne politike cestninjenja avtocest, v okviru katerega je uvedla novo vinjeto za vozila, katerih višina nad prvo osjo presega 1,30 metra. Za ta vozila in za kombije bo tedenska vinjeta stala 40 evrov, mesečna 80 evrov, letna pa 220 evrov.

Preberite še:

Slovenske avtoceste najdražje