Namen Zelene točke je krepitev slovenske samooskrbe, ki je danes še vedno pod povprečjem, ter za potrošnika lažji dostop do lokalne in sveže zelenjave, pridelane na okolju prijazen način. Takšna zelenjava, je zaradi krajših transportnih poti manj obremenjena z različnimi škodljivimi snovmi in ima zaradi primerne dozorelosti višjo hranilno vrednost, vsebuje več vitaminov in mineralov, poleg tega pa je tudi bolj sveža, zrela in polnejšega okusa.

»V družbi BTC sledimo trendom na trgu in željam naših potrošnikov. Ti se vedno bolj zavedajo pomembnosti zdrave prehrane, ki temelji na rednem in zadostnem uživanju kakovostne zelenjave. Poleg tega na področju pridelave in prodaje zelenjave slovenskega porekla na domačem trgu obstaja še velik potencial. Trgovine kot je Zelena točka so zato v našem mestecu več kot dobrodošle«, je dejal Mitja Horvat, direktor BTC Cityja Murska Sobota in dodal, da je podpora trgovini Zelena točka nadgradnja vseh dosedanjih »zelenih projektov« v okviru strateške usmeritve Misija: Zeleno, ki v družbi BTC velja za enega ključnih stebrov poslovanja.

V okviru Misije: Zeleno si v BTC-ju prizadevajo za družbeno odgovornost in trajnostni razvoj. Pri slednjem veliko vlagajo na področje zelene energije – sami proizvajajo lastno energijo iz treh sončnih elektrarn in ene vetrne ter že nekaj let uporabljajo edinstven poslovni model Eko indeks, s katerim vrednotijo vplive njihovega delovanja na okolje.