Po besedah pomočnika komandirja na Policijski postaji Bovec Roberta Horvata, ki je vodil omenjeno preiskavo, so konec prejšnjega tedna na pristojno Okrožno državno tožilstvo v Novi Gorici podali poročilo. Iz zbrane dokumentacije in obvestil v policijski preiskavi namreč ni bil utemeljen sum, da je bilo storjeno kaznivo dejanje povzročitev splošne nevarnosti, so sporočili iz Policijske uprave Nova Gorica.

Preiskava policije glede omenjene nesreče na kaninski žičnici je potekala v smeri suma storitve kaznivega dejanja povzročitev splošne nevarnosti, saj so obstajali razlogi za sum, da je bilo storjeno navedeno kaznivo dejanje. Policisti bovške policijske postaje so v sklopu celotne preiskave aktivno sodelovali z drugimi pristojnimi službami, ki so bile vključene v omenjeno preiskavo, v odkrivanje vzrokov preiskave pa se je vključil tudi francoski proizvajalec žičniške naprave in opreme POMA. Policisti so o ugotovitvah sproti obveščali pristojno Okrožno državno tožilstvo v Novi Gorici.

Zaradi neznanega vzroka je 25. januarja letos prišlo do zaustavitve krožne kabinske žičnice iz Bovca na Kanin ter poškodbe štirih kabin. Dve kabini sta se ob tem odpeli s transportne vrvi (jeklenice) in padli ob vznožju stebra, drugi dve pa sta se ustavili nekaj metrov za stebrom, medsebojno razmaknjeni približno 1,5 metra. Vse štiri kabine so bile prazne, tako kot druge kabine za prevoz oseb razen ene, v kateri sta ostala ujeta hrvaška zakonca, ki so ju po približno dveh urah nepoškodovana rešili.

Takoj po nesreči je v skladu s svojimi pristojnostmi ukrepal tudi pristojni inšpektor za žičnice, ki je upravljavcu smučišča ukazal zaustavitev obratovanja žičniške naprave. Naslednjega dne je bil opravljen izredni inšpekcijski nadzor nad vzdrževanjem in obratovanjem naprave, 5. februarja pa ponovni inšpekcijski nadzor.

Po opravljenih nadzorih je pristojna inšpekcijska služba odredila upravljavcu tudi določene ukrepe v skladu z zakonskimi predpisi. Ob tem pristojne službe niso ugotovile takšnih nepravilnosti in pomanjkljivosti pri predhodnih vzdrževalnih delih pred nesrečo ter obratovalnih pogojih na dan nesreče, ki bi vplivale na varnost obratovanja žičniških naprav oziroma bi lahko vplivale na potek nesreče.

rr/ako