Veliki ptič in prva dama nastopata v dveh propagandnih oglasih skupaj z otroci, ki med obiskom Bele hiše izvedo, da je zdrava hrana, kot sta sadje in zelenjava, zelo okusna. Učijo se tudi, kako zabavno je lahko gibanje, kot sta ples in skakanje v zrak.

Michelle Obama je pred tremi leti sprožila javno kampanjo pod naslovom »Gibajmo se«, ki želi otroke vzpodbuditi k bolj zdravemu načinu življenja.

Ta kampanja pa moti nekatera podjetja, ki ameriške šole zalagajo z bolj »ameriško« hrano, kot so pice, hot dogi, ocvrt krompirček, sladkarije in sladkane pijače. Republikance moti tudi cel sistem javnih medijev, ki dobivajo proračunski denar. Ta si je skupaj z velikim ptičem zaradi zmage Obame na volitvah zagotovil še najmanj štiri leta obstoja.

Romney je v predvolilnem televizijskem soočenju z Barackom Obamo lani dejal, da ima rad velikega ptiča, vendar bo vseeno odvzel proračunski denar javni televiziji PBS, ki producira oddajo Sezamova ulica. Oddaja je pri ameriških otrocih priljubljena, čeprav ne izgublja časa z neumnostmi in jih uči abecede, matematike ter drugih koristnih zadev.

Celotna javna televizija PBS je trn v očesu republikancev, ki jo imajo za leglo levičarske indoktrinacije in si že leta prizadevajo, da ji vzamejo proračunski denar. PBS in javni radio NPR dobita skupaj le 0,014 odstotka zveznega proračuna oziroma okoli 450 milijonov dolarjev na leto. Republikanci menijo, da gre za potratno porabo, ki jo je potrebno ukiniti za zmanjšanje več kot 1000 milijard dolarjev letnega proračunskega primanjkljaja.