Uprava banke je sicer v minulih dneh ponovno proučila stroške na področju uporabe službenih vozil ter "skladno s ciljem racionalizacije poslovanja banke zastavila nadaljnje ukrepe za optimizacijo tovrstnih stroškov", so še poudarili v največji slovenski banki.

Ob tem pojasnjujejo, da Medji v skladu s pogodbo in notranjimi določili banke službeno vozilo sicer pripada, a se mu je odpovedal in ga v prihodnje ne bo uporabljal.

Odločitev, da banka za Medjevo službeno vozilo najame 70.000 evrov vreden audi A6 z dodatno opremo, je v zadnjih tednih sprožila številne odziva, še posebej v luči dejstva, da je banka lani že tretje leto zapored zabeležila izgubo. Ustvarila je 304,9 milijona evrov izgube po davkih, kar je 71,7 milijona evrov več kot leto prej.

Zaradi negativnega odziva se je omenjalo celo, da Medjeva usoda na čelu NLB visi na nitki, zadevo pa je obravnaval tudi nadzorni svet. Ta je nato izrazil "brezpogojno podporo vodstvu banke pri njihovih prizadevanjih za prestrukturiranje poslovanja", a je bilo slišati, da so bila mnenja nadzornikov različna.

Prvi nadzornik NLB Klemen Vidic je tako izrazil pričakovanje, da bo Medja prevzel objektivno odgovornost za nekatere neprimerne odločitve. Pojavljale so se na primer tudi informacije o radodarni pogodbi z vodilno svetovno kadrovsko agencijo Korn Ferry International.