Sicer redke raziskave javnega mnenja kažejo, da prodaji nasprotuje večina ljudi. Po eni od njih kar 72 odstotkov vprašanih prodaje Mercatorja hrvaškemu veletrgovcu ne podpira, čeprav se jih več kot polovica strinja s privatizacijo državnih deležev podjetij. To večinsko odklonilno stališče do prodaje Mercatorja je večinoma posledica zelo kritičnega pisanja medijev o Agrokorju in še posebej o njegovem lastniku, tajkunu Ivici Todoriću. Nekateri so sklepali, da bo to odklonilno javno mnenje odvrnilo pomembno število ljudi od tega, da bi še naprej kupovali v Mercatorju. Toda redna Dnevnikova raziskave Vox populi je pokazala, da bo takih, ki bodo zaradi prevzema Mercatorja prenehali kupovati v njegov trgovinah, zgolj 6 odstotkov.

Z večjo naklonjenostjo kot doma v Sloveniji so prodajo Mercatorja sprejeli tuji mediji. Britanski finančni časnik Financial Times je na primer zapisal, da je – čeprav Mercator ni v državni lasti, je država posredno vpletena prek lastništva v prodajalcih deleža Mercatorja – podpis prodajne pogodbe dobrodošel signal, da je država pripravljena izpeljati svoje privatizacijske načrte.