"V imenu gospodarstva zahtevamo spoštovanje pravne države in urgenten dogovor ključnih političnih akterjev o nujnih ukrepih, ki jih moramo nadaljevati takoj. Okrnjene vlade, v kateri bodo nekateri ministri opravljali le tekoče posle, si ne smemo in ne moremo privoščiti," so zapisali v današnjem sporočilu GZS.

Delovanje takšne vlade in opravljanje zgolj tekočih poslov na nekaterih ministrstvih je v takšnih razmerah skorajda enako, kot da vlade sploh ne bi imeli, so prepričani.

Tudi na GZS občutijo, kako je zastalo delovanje vlade, saj da bi morali v zadnjih dveh tednih različnim ministrom predstaviti nove konkretne predloge ukrepov za izhod Slovenije iz krize, uspeli pa so se srečati le z dvema ministrom. "Ta teden sestanki odpadajo kot po tekočem traku," pravijo na zbornici.

Predlogi rešitev GZS - med drugim na področju gradbeništva, insolvenčne zakonodaje, reševanja gospodarskih sporov, tehnološke politike - žal stojijo zaradi vladne krize, ki ji ni videti konca, ocenjujejo.

Na GZS še pravijo, da razumejo "frustracijo državljanov, ki jih povzroča takšno ravnanje nekaterih vodilnih slovenskih politikov", hkrati pa pozivajo sindikate k razumnim predlogom, ki bodo uresničljivi, da ne bi zašli v še globljo krizo.

Od podjetij so na vprašanja o morebitnem vplivu politične krize na poslovanje zaenkrat odgovorili v Mercatorju in Krki.

V Mercatorju pravijo, da "vsakršno poglabljanje posledic gospodarske krize, povečevanje števila brezposelnih, s tem pa tudi nadaljnje padanje kupne moči prebivalstva in večanje nezaupanja potrošnikov, zelo vplivajo na poslovanje vseh podjetij, ki smo odvisna predvsem od domače potrošnje."

V trgovcu dodajajo, da sicer izvajajo ukrepe za stabilizacijo poslovanja in ohranjanje zadovoljstva strank, da pa le z notranjimi viri ne morejo nadomestiti vseh vplivov na povpraševanje. "Zato upamo, da bodo nadaljnji tako politični kot gospodarski ukrepi usmerjeni v iskanje učinkovitih rešitev za ugodnejše razmere za poslovanje in zaposlovanje, naložbe in zagon gospodarstva ter predvsem dvig zaupanja potrošnikov," so zapisali.

V Krki pa pravijo le, da so njihova dejanja, s katerimi si bodo zagotovili dolgoročen obstoj in razvoj, vlaganja razvoj in raziskave, v znanje, v prodajo njihovih izdelkov, zagotavljanje ustreznih marketinško-prodajnih aktivnosti in osvajanje novih trgov.