»Odločeno je bilo, da protest odložimo, a obenem dobimo odgovore, kaj je z gradnjo štiripasovnice in krožišča ob vstopu v poslovno cono. Obe prometni pridobitvi sta nujni, ker je stanje nevzdržno,« je dejal o obravnavi šenčurski občinski svetnik Janez Sušnik. Številni so namreč nezadovoljni, da je za vstop v vse večjo poslovno cono iz smeri letališča Brnik potrebno voziti najprej skozi krožišče in se potem obrniti nazaj.

Poslovna cona je ena najbolj cvetočih na Gorenjskem, gradijo in razvijajo jo od leta 2005. V njej so tudi prevozniška podjetja, gostota prometa pa je velika tudi zaradi tega, ker leži ob cesti, ki povezuje Kranj in Šenčur z letališčem in naprej pelje proti Kamniku, Domžalam, Ljubljani.

Po oceni župana Šenčurja Mira Kozelja so protesti v tem trenutku nepotrebni, ker tečejo vsi postopki za izbiro izvajalca gradnje krožišča. Gre za 450 metrov dolg odsek, kjer bo zgrajena tudi štiripasovnica, gradnjo pa seveda financira država. »Po zadnjih podatkih bi ob ugodnem razpletu postopkov lahko gradnjo zaključili prihodnjo jesen. Ker gre za državno cesto, je seveda država poklicana tudi za reševanje problemov, ki pa nedvomno so. Povezava med Kranjem in Šenčurjem namreč prav tako terja rešitev, ker ob konicah vsak dan poteka promet po polževo,« se strinja župan.

Svetnik Sušnik pa je odločen, da bodo protestirali, če se bo še nadaljevalo zavlačevanje reševanja tega problema v dosedanjem slogu. V zadnjem desetletju so namreč bila zgrajena tri krožišča (dve v šenčurski, eno v kranjski občini), ki so prispevala k prometni urejenosti, toda povezava med njimi je dvopasovna in to je nevzdržno za tako obremenjeno cesto. »Trdim, da v državnem proračunu denarja za rešitev naših problemov ni in se bojimo nove potegavščine. Zato smo protest odložili, a vzeti nas morajo resno. Država je namreč za dodaten in ustrezen dostop v poslovno cono že leta 2009 izdala potrebno soglasje, zdaj je na vrsti konkretna rešitev.«

Sedanja je slaba tudi zaradi varnosti vseh udeležencev v prometu, kjer se stanovanjski del Šenčurja dotika poslovne cone. Šenčurjanom preseda dejstvo, da so skoraj vsak dan omenjeni v radijskih obvestilih, ki obravnavajo prometne zagate. Dodati je treba, da v kranjski občini še ne poteka kakšna konkretna akcija za skupno opozorilo in reševanje problemov dveh občin in vseh, ki doživljajo prometne zamaške vsak delovnik.