Spletna mesta družbe Dnevnik, d.d., uporabljajo piškotke

Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Dnevnik, d.d., uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani, analitične piškotke, ki nam olajšajo izboljševanje uporabniške izkušnje, ter piškotke zunanjih partnerjev, kot so oglasni piškotki, s katerimi vam ponujamo relevantne oglase.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov.

 Strinjam se

  • Kaj so piškotki in kako delujejo »

    Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih vaš računalnik shrani ob prvem obisku spletne strani. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni vašo napravo in nastavitve, ki ste si jih izbrali.

  • Spremeni nastavitve piškotkov »

    Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite tudi na povezavi »O piškotkih« na dnu strani.

RSS

SŽ: Železniška postajališča niso zadovoljivo opremljena

Ljubljana -  Vodja službe za organizacijsko komuniciranje na Slovenskih železnicah (SŽ) Tanja Rotovnik priznava, da železniška "postajališča niso zadovoljivo opremljena za uporabnike, ki jih je vsako leto več". Lani so SŽ prepeljale 16,65 milijona potnikov, kar je 3,3 odstotke več kot leto prej, podatki iz statističnega urada pa kažejo, da trend ljudi, ki za potovanje uporabljajo vlak, zadnja leta narašča.

Ker si SŽ prizadevajo postati nosilec javnega potniškega prometa, pojasnjuje Rotovnikova, so se odločili, da bodo obstoječa postajališča uredili in vzpostavili še nova postajališča. (Foto: Jaka Adamič/dokumentacija Dnevnika)

Ker si SŽ prizadevajo postati nosilec javnega potniškega prometa, pojasnjuje Rotovnikova, so se odločili, da bodo obstoječa postajališča uredili in vzpostavili še nova postajališča. S tem "bodo potnikom ponudili dodatne možnosti hitrega in udobnega prevoza z vlakom v središče Ljubljane".

Na SŽ so se po besedah Rotovnikove odločili, da se urejanja postajališč lotijo v treh korakih. Prvi korak bo postavitev kioskov na tistih postajališčih, kjer vstopa največ potnikov. Že lani so jih postavili na postajališčih Stegne in Litostroj, naslednja kioska, kjer bo mogoče kupiti vozovnice za vse proge SŽ, pa bosta postavljena na Vodmatu in Tivoliju.

Naslednji korak bo postavitev nadstreškov na postajališčih v ljubljanski mestni regiji, pravi Rotovnikova. Ti nadstreški bodo potnike varovali pred vremenskimi vplivi, po drugi strani pa bodo zasnovani, tako da bo pozneje na njih mogoče dodajati druge storitve, kot so daljinsko vodene napisne table in ozvočenje, videonadzor in kartomati.

Tretji korak pa bo ureditev povsem novih postajališč v ljubljanski regiji. Trenutno so narejene idejne rešitve za nova postajališča na Dolgem mostu, Lavrici, Rudniku, Preski, Škofji Loki, Zapricah in v Mostah, projektna naloga za postajališče Vnanje Gorice pa je po besedah Rotovnikove še v izdelavi. Dodaja, da bodo vsa ta postajališča projektirana v skladu z evropskimi direktivami in tehničnimi specifikacijami, kar pomeni, da bodo na primer peroni višji od dosedanjih, to pa bo osebam na invalidskih vozičkih in starejšim osebam olajšalo vstop in izstop.

Na spletni strani SŽ je zapisano, da nameravajo leta 2015 prepeljati 20 milijonov potnikov, kar je skoraj pet milijonov več kot so jih prepeljali lani. Na SŽ se zavedajo, da jim pri prevozu potnikov največjo konkurenco v notranjem prometu delajo prevozi z osebnimi avtomobili in predvsem javni cestni promet, torej avtobusi. Ti so lani prepeljali 38,8 milijona potnikov, kar je dvakrat več, kot so jih prepeljali slovenski vlaki.

Toda železničarje trenutna premoč avtobusov ne skrbi, saj je po podatkih statističnega urada v zadnjih sedmih letih število prepeljanih potnikov z avtobusi močno upadlo (leta 2002 se je z avtobusi vozilo manj kot 58 milijonov potnikov, torej 1,5-krat več kot leta 2008).

Železniška postajališča so prometna mesta ob progi, kjer vlaki ustavljajo za vstop in izstop potnikov. Na območju Ljubljane je postajališč devet, in sicer BTC, Medno, Litostroj, Vodmat, Polje, Tivoli, Stegne, Ježica in Brinje. Večina med njimi nima klopi za sedenje, niti nadstreškov ni, zato je čakanje na vlak ob deževnih in zelo vročih dneh lahko precej neprijetno.

Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno ob pogojih in na način, ki so navedeni tukaj.

Komentarji

Uredništvo Dnevnik.si spodbuja razpravo uporabnikov o novinarskih prispevkih. Uporabnike poziva, naj pri izražanju mnenj upoštevajo pravila komentiranja. V prizadevanju za preprečevanje sovražnega govora na spletu, ki je po zakonu kazniv, smo se pridružili nacionalnemu projektu Spletno Oko. S klikom na gumb Spletno Oko lahko prijavite komentar, za katerega domnevate, da je sovražen. Prijavo prejmeta upravitelj portala in prijavna točka Spletno Oko, ki jo obravnava le v primeru izpolnjenih kriterijev domnevno nezakonite vsebine.

Prijavi sovražni govor