Vsako soboto in nedeljo bo posebej pobarvani Alpetourjev avtobus vozil od Bleda do Rudnega polja na Pokljuki in nazaj ter drugi od Bohinjske Bistrice, mimo jezera in spet do Pokljuke. Potniki bodo kupili vozovnico za pet evrov in se po mili volji vozili, izstopali, šli na izlet v hribe, po gobe v gozdove ali na kopanje v jezero ter se potem spet z avtobusom peljali naprej ali pa nazaj na izhodišče. Ob torkih bo avtobus vozil od Zake na Bledu do Krope, ob četrtkih pa od Bleda do Brezij. »Radovljiški« avtobus je sicer v bolj okrnjeni poskusni izvedbi vozil že lani. V Kropi, Kamni Gorici in v Radovljici bodo potnike, ki bodo morda tam izstopili, celo pričakali vodiči in jih popeljali na brezplačne oglede.

Tudi v Triglavskem narodnem parku so se z vodenimi izleti prilagodili urniku novih avtobusnih prog. Kot zanimivost – prvi jutranji avtobus z Bleda bo proti Pokljuki odpeljal ob osmih zjutraj, takrat ko je pred dvema desetletjema in več vozil tudi avtobus redne proge, ki pa so ga, kako značilno in nerazumljivo, pred 23 leti ukinili.

Turistične konce od Bohinja, skozi Bled do Radovljice vsako leto obišče milijon turistov, ki želijo biti samostojni, a hkrati mobilni. Tak avtobus je tako idealna dodatna ponudba za tuje goste, na Bledu ciljajo predvsem na Angleže in druge, ki pridejo k njim z letalom. »Skoči gor, skoči dol« avtobus pa je seveda še kako primeren za domače goste, družine, ki si želijo izleta bodisi po krajih od Begunj do Brezij in Krope, bodisi v samo osrčje Triglavskega narodnega parka ali pa na preprost izlet v Bohinj in ki jim ne bo več treba skrbeti, kje (in za koliko) bodo lahko parkirali. Skupaj z obstoječimi bohinjskimi avtobusi bo namreč javni prevoz iz Bohinjske Bistrice do jezera na voljo že vsake pol ure. Mimogrede, do Bistrice je mogoče priti z vlakom...

Lokalne turistične organizacije so skupaj izdale lično knjižico z vrisanimi potmi, voznim redom in opisom znamenitosti. Hkrati bodo sami (saj država za to nima posluha) poskrbeli za subvencijo avtobusnemu prevozniku. Ocenjujejo, da bo ta znašala okoli deset tisoč evrov na leto. Prihodnje leto bi radi avtobusne proge razširili še do Kranjske Gore ali morda celo v Škofjo Loko, že letos pa bi morda, če se bo avtobus prijel, uvedli še zimske proge.