Kako bo vaše poslovanje na globalnih trgih uspešnejše? Z modernimi rešitvami, ki temeljijo na uporabi aktualnih in zanesljivih podatkov, ter inovativnimi digitalnimi prodajnimi pristopi. Kako in kje najti nove poslovne priložnosti za širitev poslovanja in kupce za rast prodaje?
Poiščite prave kupce za svoje izdelke ali storitve! Kako razumeti ciljno občinstvo?
Raziskujte temeljito: Uporabite podatkovne rešitve, ki ponujajo vpoglede v različne trge, industrije in podjetja. Napredne rešitve, kot je D&B Hoovers, omogočajo analizo trgov s pomočjo naprednih filtrov, kot so finančna kondicija, industrijski segmenti in lokacije. Oglejte si konkurenčna podjetja v določeni regiji, njihove prednosti in slabosti ter kako se umeščajo. Preučite kazalnike trga, kot sta rast panoge ali nakupna moč ciljnega trga.
Segmentirajte stranke: Uporabite D&B Hoovers, ki deluje s pomočjo umetne inteligence, da identificirate stranke, ki najbolje ustrezajo vašim izdelkom ali storitvam (t. i. dvojčke svojih obstoječih kupcev ali dobaviteljev). Pametno ciljanje skrajša čas in tveganje iskanja na Googlu ter poveča činkovitost trženja in prodaje.
Poiščite potencialne stranke glede na finančno uspešnost: Napredni finančni filtri in analitika v rešitvi D&B Hoovers vam pomagajo poiskati najboljše potencialne stranke glede na njihovo finančno uspešnost.
Povežite prodajo in marketing. Kako učinkovito pristopiti k strankam?
Investirajte v podatke: Dostop do največje podatkovne zbirke iz več kot 190 držav za več kot 300 milijonov aktivnih svetovnih podjetij v rešitvi D&B Hoovers prodajnim in marketinškim ekipam omogoča, da bolje razumejo potrebe potencialnih strank in pripravijo učinkovitejše strategije. Integracija s sistemom CRM obema ekipama daje dostop do enakih informacij v realnem času.
Ciljajte pametno in ukrepajte hitro: Dodatek Visitor Intelligence v rešitvi D&B Hoovers omogoča prepoznavanje obiskovalcev vaše spletne strani. S tem lahko hitro prepoznate, katera podjetja se zanimajo za vaše izdelke ali storitve, in prilagodite svojo prodajno ponudbo njihovim potrebam. Rezultat je bolj ciljno usmerjena komunikacija in zoženje prodajnega lijaka na najbolj relevantne »leade«, kar vam omogoča, da lahko posel sklenete hitreje in učinkoviteje.