"Če bo povpraševanje v Evropi v prihodnjih 24 do 36 mesecih ostalo enako, bo ena tovarna v Italiji odveč," je za časnik Corriere della Sera dejal Marchionne. Morebitno rešitev vidi na ameriškem trgu.

"Če bi proizvodne zmogljivosti uspeli usmeriti v ameriški trg, bi problem izginil," je dejal. Zato želijo povečati število avtomobilov, proizvedenih na italijanskem trgu, prodanih pa na ameriškem, ki je v boljši kondiciji.

V Italiji je prodaja novih avtomobilov junija na letni ravni upadla za 24,4 odstotka. Gre za že deveti zaporedni mesečni padec. V prvih šestih mesecih letošnjega leta je bil padec 19,73-odstoten, so pokazali podatki italijanskega ministrstva za promet.

Skupina Fiat, ki združuje znamke Lancia, Alfa Romeo, Chrysler, Jeep in Dodge, je junija na letni ravni zabeležila 23,38-odstotni padec. Tržni delež skupine je na letni ravni kljub temu narasel za 0,4 odstotne točke na 30,7 odstotka.