Njihov najnovejši izdelek je uni.move, ki združuje gibalno interaktivnost in obogateno resničnost. Omogoča sinhrono posnemanje gibanja osebe s 3D karakterjem na ekranu. Tako se oseba hkrati vidi na ekranu, hkrati pa se poosebi s karakterjem. To je posebej uporabno za predstavitev karakterjev, glavnih junakov in osrednjih osebnosti.

"Nad uni.move so najbolj navdušeni na tujih trgih, predvsem v Veliki Britaniji, saj dosega odlične rezultate, če je vključen v premišljeno strateško, marketinško in komunikacijsko kampanjo," poudarja Mija Lorbek, izvršna direktorica podjetja Uniki, ki se skuša te dni naužiti počitnic.

Na katerih trgih ste prisotni in v kolikšnem deležu še v Sloveniji?

V Sloveniji smo še vedno prisotni, saj se pri nas najdejo nekateri zelo kreativni in drzni klienti. Prodajo smo v letu 2011 vpeljali tudi v Londonu in New Yorku, kjer je dosegla odličen sprejem. V naslednjih mesecih širimo prodajna mesta v Evropi, predvidoma v Nemčiji in Španiji, pa tudi v Aziji, kjer pa pogajanja še potekajo.

Med vašimi partnerji je od nedavnega tudi BBC.

Res je. Najbolj smo ponosni prav na partnerstvo z BBC Worldwide zaradi izredno visoke kvalitete produkcije, strateške umešečnosti in končnih rezultatov. Sicer pa smo delali tudi za Intel, The Inspire, Camel, Henessy, HH Associates, MediaPro, NLB, Medis...

Prodajno pisarno imate v Londonu, imate jo tudi v New Yorku.

V Londonu in New Yorku smo že v začetku leta odprli prodajne pisarne, ki so zadolžene predvsem za prodajo, strokovno svetovanje in kreativne strategije ter delo s klienti.

Razvoj pa je ostal v Ljubljani, zakaj?

Tako smo se odločili, ker je izjemno bogata z vrhunskimi strokovnjaki, katerih kvaliteta je znana po vsej Evropi in ZDA. Naše strokovnjake in razvijalce odlikuje predvsem želja po izdelavi nečesa odličnega in nadstandardnega.

Koliko časa boste še član Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja?

Kot člani LUI smo začeli svojo poslovno pot, sedaj pa smo vključeni kot alumni, da lahko prenašamo znanje in ga delimo z mladimi. Z vsemi podjetji iz LUI smo v dobrih kontaktih, sedanje poslovne prostore pa imamo skupaj z Zemanto, ki so tudi alumni LUI.

Kako se pretežno financirate?

Večinoma se financiramo iz prodaje in iz nepovratnih sredstev za raziskovanje in podjetništvo, kot so Slovenski poslovni sklad, razpisi Ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo ter Javne agencije za podjetništvo in tuje investicije, ki so neprecenljivi za razvoj in raziskave.

Leta 2008 ste bili finalist Seedcampa v Londonu. Kakšne koristi ste imeli in še imate od njega?

Kmalu po ustanovitvi podjetja smo prišli tudi v finale Seedcampa, ki je izjemno koristen za vsa spletna podjetja, nam je pa pomagal predvsem za nabiranje kontaktov in promocijo. Sicer smo pa tam spoznali ogromno super ljudi, s katerimi smo še danes v kontaktu.

Lani ste načrtovali tudi odhod v Silicijevo dolino? Zakaj so tovrstne izkušnje tako koristne?

Za Silicijevo dolino smo se lani pripravljali, vendar na koncu nismo šli, ker je sovpadalo s sejemskim dogodkom, kjer smo predstavili svoje produkte in storitve za britanski trg. Kot najbolj pomembna kreativna centra za naš trg, torej marketing in oglaševanje, sta New York in London, Silicijeva dolina je najbolj priporočljiva predvsem za tehnološke in spletne storitve.

Trenutno tudi zaposlujete, saj imate odprti delovni mesti SW inženirja ter IPad /IPhone razvojnika?

Zaposlujemo večinoma po potrebi v skladu z razvojno strategijo, sicer pa večinoma outsorcamo strokovnjakom in drugim podjetjem. Trenutno smo redno zaposleni v Sloveniji trije, predvidevamo pa še dve zaposlitvi do konca leta.

Kakšne načrte imate še za letos in kakšni so vaši srednjeročni načrti?

Letos načrtujemo utrjevati prisotnost na trgih v Londonu in New Yorku, nato pa se razširiti na trgih v Evropi in v delu Azije v razmerju 70:30, saj se Azije zaenkrat lotevamo zelo previdno preko partnerjev.

Koliko prometa ste imeli na začetku poslovne poti in kako je ta rasel iz leta v leto? Koliko prometa pričakujete konec tega leta?

Začeli smo leta 2008 in od takrat smo promet povečali v drugem letu za 87 odstotkov, nato pa je ostal naslednje leto zaradi vlaganj v širitve na enaki ravni. Tako smo prvo leto ustvarili dobrih 12 tisoč evrov prohodkov, leta 97.600 evrov in leta 2010 94.600 evrov.

Kar nekaj podjetij dela s polno paro v tujini, a še vedno verjetno premalo? Kaj bi položili mladim na srce - na primer geslo LUI: "Ignore Fear, Seek Potential" (Pozabi strah, išči potencial)?

V Sloveniji imamo izjemno sposobne ljudi predvsem v različnih strokah in tehnično podkovane ljudi, premalo pa poguma in prodajne asertivnosti za res kvalitetne izdelke. Mladim bi položila na srce, da ni nobenih ovir, saj se te premagujejo s kvaliteto. Najprej je treba izdelati najbolj vrhunski produkt in ga nato še malo izboljšati. Nato ga je pa treba še kvalitetno komunicirati s pravimi trgi, ki nas ob poslušanju in stalnemu inoviranju sami pripeljejo do rešitve. Potem ugotovimo, da so ovire samo zgodbe tistih, ki niso poskusili.