Slapnik je namreč znova opozoril na poslovanje Pošte v primerih oglaševanja in distribucije brezplačnikov Ekspres in Slovenski tednik, ker naj bi jima priznavala nerazumno visoke popuste, v slednjem pa celo sama oglaševala.

Prav izdajatelj Slovenskega tednika - podjetje Progresija - bo v kratkem izbrisan iz sodnega registra, tako da se upravičeno zastavlja vprašanje, ali bo Pošta prišla do svojega denarja, saj ima omenjeno podjetje že več kot osem mesecev blokiran svoj edini transakcijski račun. Še dodatno se je za upnike podjetja zapletlo, ko ga je februarja dotedanji lastnik in nekdanji odgovorni urednik Andrej Lasbaher prodal Milanu Simiću. Vendarle pa to po mnenju pristojnih v Pošti naj ne bi vplivalo na obliko terjatve do podjetja. "Pošta trenutno vodi ustrezne pravne postopke, konkretno izvršbo zoper Progresijo z namenom dokončnega poplačila terjatve. Če bo torej družba likvidirana, bo Pošta Slovenije uporabila vse razpoložljive pravne možnosti, da bo znesek terjatve dobila od družbenikov družbe, v skladu s pravnim redom," so poudarili v Pošti.

Glede na to, da so na ministrstvu za kulturo ugotovili, da je naslov družbe, vpisan v sodni register, neznan, praktično nemogoče pa je tudi priti v stik z novim zastopnikom - Simićem - kar pa glede na telefonsko številko 051 234 567 (vpisano v bazo Gvin) niti ni presenečenje. Zanimalo nas je torej, zakaj niso ugovarjali izbrisu in od koga bo Pošta izterjala svoje dolgove. "Nismo ugovarjali izbrisu, ker bi v primeru stečaja izgubili možnost poplačila terjatve, če bo prišlo do izbrisa, pa jo lahko dobimo in bomo nadaljevali s terjanjem od lastnika oziroma ustanovitelja," so pojasnili.

tomaz.modic@dnevnik.si